středa 15. listopadu 2023

🍂🍂Jak to ...

... tak vypadá, zima se blíží.
Na Radhošti i pod ním přijel Martin na bílém koni.
U nás i když sníh nemáme je to ve vzduchu cítit.
Je čas na přikrytí růžiček.
Mini růžička už spí pod chvojím z uřezaných chvojek.
Také velké růžičky už jsou přikryté.
Vysvitlo na moment sluníčko ...
I záhonek pod okny se uložil k zimnímu spánku.
Klematis jsem taky trošku přikryla, nerada bych o něj přišla.
I Chryzantémy, když jsem je nepřikrývala, nikdy se jara nedočkaly.
Zahrada osiřela ...
Aspoň z kuchyňského okna mám veselejší pohled.
Za chvíli venku pod oknem zasvítí vánoční stromeček.
Pohodový středeční den
a všem návštěvám moc děkuju,
 že se u mě zastavily a nakoukly do mého blogu.
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

8 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, máš už zazimováno.Koukáme na zasněžené kopce Šumavy u nás prší a fouká.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Do Krkonoš Martin přijel, ale k nám ne. Pohled do zahrádky je už takový opravdu podzimní nachystaný na zimu.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, podzim nemám ráda, ale letos byl dlouho hezký🥰

      Vymazat
  3. Také jsem koukala z okna na Radhošť a ověřila jsem si sníh na tamní webkameře. Zahrádku už máš pěkně zazimovanou. Nám ještě něco zbývá, ale to už je otázka jedné návštěvy. Pak už budeme jen jezdit na kontrolu a procházky kolem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, ještě včera jsem byla v kůlně pro nějaké věci, co by neměly být na mrazu a do sklepa jsem si donesla, kyblík zeminy, kdybych potřebovala někam dosypat nebo brzy na jaře něco nasadit🥰

      Vymazat
  4. Ahoj Libuško, máš to všechno v pořádku. Já jsem ve skluzu, měsíc jsem byla v lázních a teď to nemůžu dohnat... Taky musím na chvojí a shrabat listí. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, věřím že ti ten měsíc, co jsi byla v lázních chybí🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.