úterý 14. listopadu 2023

🍴🍎Okénko do kuchyně 449.

 

Polívku si dnes uděláme s pohankou.
Dále bude sekaná ...
... s bramborovou kaší.
Pepan s jabkovým kompotem ...
... já s ledovým salátem.
V sobotu bylo Martina,
měli jsme tak, jako každý rok Martinské rohlíčky s mákem.
Někdo jim říká Martinské podkovy,
ale ty moje tak nevypadají, snad jenom když jsou neupečené ...
Když je vytáhnu z trouby jsou to takoví bumbrlíčci.
Však se říká - jaký pán taky krám ...
Na tvaru nezáleží, 
docela brzy byly talíře prázdné, takže asi chutnaly a to je hlavní.
Pohodové úterý 
a všem kdo dnes nakouknul do mého okénka ze srdce děkuju, 
mám z toho radost.
🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴

18 komentářů:

  1. Ty rohlíčky vypadají úžasně.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, samé dobroty moc bych si u tede pochutnával Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam,mňam-vůbec se nedivím,že byly hned pryč.Vypadají lákavě.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Rohlíčky vypadají lákavě a určitě všem chutnaly,přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi chutnaly všem, asi proto že je dělám jednou do roka🥰

      Vymazat
  5. Sei una cuoa sopraffina.Buona giornata!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olga, grazie mille, spero di aver imparato qualcosa in questi anni 🥰

      Vymazat
  6. Jsou to podkovy pro trochu většího koně, ty moje vypadají zrovna tak, dělám je s povidly a vydrží max do druhého dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, jsou to podkovy pro ty lesní koně co stahují dřevo, mají větší kopyta🥰

      Vymazat
  7. My jsme byli o víkendu u dcery a syna a tak jsem rohlíčky nepekla,měli jsme je tam.
    Sekanou jsem pekla včera a měli jsme i dnes.
    Hezký večer Libuško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, sekanou máme rádi, míváme ji časti i jako karbanátky🥰

      Vymazat
  8. Ahoj Libuško ta sekaná vypadá úžasně !!! Taky mám doma Martina, nejmladšího syna, vzala jsem ho do restaurace na husu, přál si to. Zdravím do Kožuškova, Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Libuško . Na úterý se vždycky u tebe těším ze všeho nejvíc :)))) . Protože jídlo a já to jde k sobě ♥ Hezky den Libuš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Very, jídlo máme společné a ještě hodně věcí, třeba vánoce a advent. Mějte se všichni doma krásně🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.