úterý 21. listopadu 2023

🍕🍕Okénko do kuchyně 450.

Polívku si uvaříme kuřecí s mušličkami.
Kuře ala svíčková s knedlíkem.
O víkendu byl ke kávě jogurtový koláč s tvarohem a švestkami z mrazáku.
Pohodové a klidné úterý.
Děkuju všem, co nakoukli do mého okénka.
🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕

18 komentářů:

  1. Toto jídlo jsem nevařila už desítky let.Kdysi jsem to vařila hodně často,děti to milovaly. Nevím,nějak to z jídelníčku vypadlo.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mamka svíčkovou nikdy nedělala a já ji tak milovala. Z pravé svíčkové je vaření zdlouhavé, ale kuřecí je hotová do hodiny a výborná🥰

      Vymazat
  2. Libuško,samé dobroty.Já dnes budu dělat kuřecí stehna a ke kávě máme vánočku,kterou jsme upekli na zkoušku.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, taky se už chystám na zkušební vánočku, jako každý rok. Ta se vždycky povede a je hezká, ale ta vánoční už moc ne🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško,pocutnala bych si u tebe.U nás bude pórková polívka, pštrosí vejce,brambor a naložená zelenina.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, taky jste měli dobrý oběd, pštrosí vejce nedělám, ale pamatuju si ho z jídelny z práce🥰

      Vymazat
  4. Okénko do kuchyně jako vždy nezklamalo.
    Pěkný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda nakouknu do tvého kuchyňského okénka a určitě bych si vybrala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to jsi mě potěšila, že by sis u mě vybrala🥰

      Vymazat
  6. Ala svíčková děláme také, někdy z králíka, hovězího, vepřového i kuřecího, ojediněle zvěřina. Občas udělám předělávku se šípkama. Ta polévka má ale oček, to by bylo dukátu, kdyby někdo přišel na návštěvu jako v pohádce. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dělávala svíčkovou z králíka, když jsme je ještě chovali, byla výborná. Tu pohádku si pamatuju, ale už nevím jak se jmenovala ... 🥰

      Vymazat
  7. Kde se dobře vaří, tam se dobře daří. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, Maruš, je to na mně vidět, že se u nás dobře daří🥰

      Vymazat
  8. Libuško,to bych se u vás naducla, takové dobroty. Nám tu v lázních vaří výborně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to je fajn, že v lázních dobře vaří, už jsem dlouho nezažila, že by mi někdo uvařil. Ale dělám to ráda, jinak bych to denně nedělala. Měj se v lázních krásně 🥰

      Vymazat
  9. Libuško tleskám. Já svíčkovou nemám ráda, ale vařím ji klukům, Ti to milují... Zítra budu péct řepánky (z kynutého těsta buchty, plněné nastrouhanou uvařenou cukrovou řepou a mákem). Pekla je moje babička a my je s bráchou milovali. Zdravím do Kožuškova, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, řepánky jsem nikdy neviděla, ale slyšela jsem o tom. Řepu mám ráda🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.