středa 22. listopadu 2023

🌟🌞Včera ...

... krásně svítilo sluníčko, macešky v truhlíku zářily do dálky.
Zvědavý kocour nakukoval z vřesu.
Začínají mrazy i přes den.
Raději jsem už umyla okna a dala druhé záclony
za pár dní je advent, takže vánoční.
Jonášek si liboval, jak na něj přes umyté okno hřeje sluníčko.
Bylo krásně teplo na listopad 10°C.
Obešla jsem zahradu, ale už jsem se moc nekochala, nebylo čím.
Chryzantémy už parádu nedělají pro letošek dosloužily.
                                                                  Oranžový Měsíček furt kvete.
Velké Grušpánky nám před třemi léty sežraly housenky zavíječe.
Ostříhali jsme je, ony znovu obrostly a mají se k světu, 
však si jich teď hledím a poctivě je stříkám, housenky nemají šanci.
Uřezané Chvojky, co stínily stromům se musí na jaře vykopat.
Pod smrkem se krčila jediná Muchomůrka červená,
udělala mi radost, bývalo jich tam kdysi víc.
Pod kuchyňským oknem už je nachystaný stromeček.
Obvykle ho Pepan dělá až mrzne, 
dal na moje slova a stromeček byl hotový ještě než začalo mrznout.
S adventem na něm přibydou světýlka, sněhové vločky a plátky citronu.
Naplnila jsem všech pět krmítek, 
ať se ptáčci dobře nají na ty mrazivé dny.
Sluníčko pomalu zapadalo ...
Děkuju všem za váš čas, co jste strávili u mě na blogu
a přeju klidný a pohodový den.
🌟🌞🌟🌞🌟🌞🌟🌞🌟🌞🌟🌞🌟🌞🌟🌞🌟🌞🌟🌞🌟🌞🌟

11 komentářů:

  1. I na podzim je u tebe co obdivovat. A vánoce mohou vypuknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, konečně začne moje oblíbené období - Advent, to se zase vyřádím🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško, včera jsem ještě prohrávala nějaké listí a slupky s ořechů co spadly až teď.Pripravila jsem si stromečky z větví tújí a dnes začnu dělat adventní věnce jeden na vrátka, druhý na vchodové dveře a třetí na stůl advent je za dveřmi.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, taky už se připravuju na advent a chystám se na perníčky🥰

      Vymazat
  3. Macešky v truhlíku opravdu září. U nás na zahrádce už moc barev není. Jen rozchodník a vřes mají barvu bordovou, jinak je to víceméně o zelené či hnědavé. Taky mám v plánu co nejdříve umýt okna. Taky jsme na jednom místě mívali muchomůrky červené, ale vytratily se. Je mi to docela líto. Nevadily tam, dělaly danému místu parádu.
    Klidný den , Libuško !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, muchomůrky se u nás ukážou a pak zase pár let nic, to samé i žampiony🥰

      Vymazat
  4. Libby krásně Ti září macešky moc to máš pěkný na verandě kocour paráda ! Tady se dnes ochladilo,včera 12 dnes 4 ,ale nemrzlo ani neprší,ale je tma,fuj !Ani nevidím na písmenka.musím rozsvítit. Mýt okna mě čeka,bolí mě ruka. Měj pěknou středu Ahoj !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni u nás je taky celé dny tma, venku zima. Toto je nejhorší období, nic se mi nechce, nějak to musíme vydržet🥰

      Vymazat
  5. Libuško máš krásně načinčané truhlíky.Na okna se také chystám,advent je za dveřmi.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško máš to moc hezké. Líbí se mi moc fotka se spící kočičkou na okně a macešky jsou také krásné. Děkuji za komentář na mém blogu a přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuju, ráda jsem k tobě zašla na blog, máš krásné fotky🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.