středa 8. listopadu 2023

🍂🍂Pár dní ...

... jsem nic nedělala venku a už mám absťák.
Šla jsem Pepanovi pomoct s listím, byl silný vítr, takže ho zase dost spadlo.
Na plachtě bazénu je listí, co k nám vítr donese z lip, které jsou kolem potoka.
Chvojky máme uřezané,
 už nebudou stínit malým stromečkům.
Bylo krásně tak jsem si ještě našla práci na zahrádce.
Otrhala jsem petržel, seju vždycky naťovou.
Dala jsem si svazky do mrazáku, ať mám na zimu do polívky.
No a tady už mám i dorytý ten m2 po petrželce.
Kousek jsem si ji nechala, jako každý rok, ať mám na zimu na ozdobu
a na jaře do polívky než vyroste nová.
Pergola už je opět plná věcí z venku.
Zdá se mi to, jako před týdnem, když jsme všechno posezení dávali ven
a už je tu podzim v plném proudu.
I když mám zimu ráda, teda tu bílou se sněhem, 
tak už se stejně těším na jaro, až budeme zase všechno z pergoly dávat ven.
Ale to si ještě počkám.
Bětka ještě překontroluje jestli jsou dobře přikryté lavičky ...
po Bětce nastoupí ještě Jonášek, jako hlavní kontrola.

Keramický škarbálek letos hezky obrostl Netřeskem.
Ježeček je na zimu ve verandě v misce má místo vody jablíčka.
Růžová Chryzantéma se mi polámala deštěm a větrem, tak ji mám ve váze.
Žluté růžičky už tu mám dlouho a jsou furt krásné.
Brambořík jsem dostala od kamarádky ...
Měla jsem ho nejdříve doma, ale jak se topí,
 to by se mu nelíbilo, ve verandě má chladno.
Ten menší, co jsem si koupila sama mám doma pořád.
Mladé Vánoční kaktusy mají pupeny a začínají kvést,
jako první se do toho pustil růžový.
Nedělní podvečerní obloha.
Děkuju za vaši návštěvu
a všem přeju pohodový den.
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

6 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, nám už chybí přikrýt chvojím růžičky.Strasne rychle to utíká ze sousedem jsme už plánovali co vysadíme příští rok pak jsme se tomu zasmali.Ted už se pomalu připravují na advent.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Zima se zeptá, co jste zajistili proti mrazu a sněhu, jste připravení. Přeji vám dobrý pocit, a dnes pěkný celý den :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Na zimu jste už připraveni. Máte výhodu, že máte dohlížitele, takže na nic nezapomenete. Já už taky nemám prakticky na zahradě co na práci. Jen ještě musíme přikrýt sezení pod pergolou.
    Klidný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné povídání ☺
    Přeji krásný(i když deštivý) den.

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc děkuju za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.