čtvrtek 9. listopadu 2023

🐶🐶Parťáci 38.

Dlouho jsme tu neměli Parťáky, vlastně celé léto, tak to musím napravit.

Autorem všech fotek i komentářů je Pavel Batěk 
Opět se svými adoptovanými pejsky Jackem a Scoobym.

Tři čerti na Čertových skalách.
Na procházce mezi poli.
Trezor přírody - Horní Lideč.
Nově vybudovaná expozice o přírodě.
Lačnovské rybníky.
Sestava rybníků poblíž Horního Lidče.
Každý na Valašsku sbírá hřiby, my sbíráme i zážitky.
Tvrdá parťácká realita. Já zpocený a oni vyhlíží další kopec.
Rozhledna Oznička.
Malá, ale krásná rozhledna nad obcí Oznice.
Přehrada Všemina
Tady to máme rádi ...
Vyhlídka Liptál - přesně taková místa vyhledáváme.
Místo k zastavení i odpočinku a bez velkého narušení rázu krajiny.
Adopce - každý den kdy vidím jejich radost,
že jsou součásti naší rodiny
a vzpomenu na jejich minulost, jsem vděčný ...
Autorem všech fotek a komentářů je Pavel Batěk.

🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶

6 komentářů:

  1. Ahoj Libuško,ta láska mezi páníčkem a pejsky je vidět na každé fotce moc si to užívají.Posilam všem moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Na ty fotky se tak krásně dívá. Naprosto je patrné, jaké je mezi nimi pouto.
    Hezký den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, pejsci u mne vzbuzují velký respekt, já jsem spíš na ty malého vzrůstu . Je vidět, že si to pejsci i s páníčkem náramně užívali, příroda je kolem nádherná, ty výhledy ...úžasné.
    Mějte se hezky, Blanka

    OdpovědětVymazat
  4. Přímo cítím jejich nadšení a spokojenost, nejsou žádné městské chudinky ani pan Pavel. Na jejich článek se vždycky ráda podívám. Ještě před půl rokem jsem měla labradorku, letitou, zdravou, už je v psím nebíčku. Teď jsem v Brně v bytě, bez psí přítelkyně taky z útulku. Přeji vám krásné cestování a zážitky :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško,to jsou kouzelné fotografie.Mám je ráda,jsou o velkém přátelství.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.