pondělí 6. listopadu 2023

🍋🍊Pro lepší náladu


Manžel mě zatáhl do sprchy a prý pojď,
buď zlobivá holka a udělej mi něco zlého...
No tak ... jsem mu stříkla šampon do očí.
🍊🍋
Advokát domlouvá paní Novákové:
"To, že je váš manžel malý, plešatý a hloupý,
ještě není důvod k rozvodu.
Jaký je ten pravý důvod?"
"Velký, černovlasý a chytrý ...!"
🍋🍊
Muž: "Nemůžeš u toho aspoň trochu vzdychat?"
Žena: "Achjo ...
🍊🍋
On: "Nevyměníme si telefonní čísla?"
Ona: "Ne, já jsem se svým spokojená!"

🍊🍋🍊🍋🍊🍋🍊🍋🍊🍋🍊🍋🍊🍋🍊🍋🍊🍋🍊🍋🍊🍋🍊

6 komentářů:

  1. Hned je lepší ráno ☺
    Přeji Ti,Libuško,krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško,supr ten první je nej Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Vtipy ze života. Ale já jsem Josefovi šampon do očí ve sprše nestříkala - dlouho jsme sprchu neměli ;-))) Díky za vtipné ráno :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško díky za pobavení, pozdravuju. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju všem za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.