neděle 5. listopadu 2023

💖Z Kožuškova

Bětuška ještě pořád chytá bronz na listopadovém sluníčku ...
Tváří se hodně důležitě. 
Po očku pokukuje jak uklízíme listí.
Jindy nás zase sleduje nenápadně ze střechy kůlny.
Už i Jonášek kontroluje naši práci ...
Tady jsem jim četla myšlenky, 
okukovali ještě tehdy neporytou zahrádku.
"Bětko, já se na to nemůžu dívat. 
Zima na krku a zahrádku nemají porytou.
Růžičky nezazimované, to je hospodárka."
"Jonášku, asi jim to řekneme, tak to dál nejde,
v kožušku cítím, že se blíží zima a tady se nic neděje."
Tak už víte, proč jsem ryla zahrádku hned ráno, 
jak jsem už nedávno psala. Dostala jsem kartáč od Bětky i Jonyho
a hned jsem to měla hotové.
Rychle jsem doryla i ten malý záhonek pod plotem,
co patřil kdysi našim děckám, když byly malé.
Jonáška jsem načapala na okně,
 jak něco sleduje ve dvorku.
No jasně, sedí tam ten černý drzoun, co se porval s Cvalíčkem.
Furt chodí provokovat.
Tentokrát se doma v ošatce na okně uvelebil Cvalíček.
Něco venku pozoruje ...
Jonášek opět v krmítku.
 Tentokrát tam spal natáhlý, ale jak jsem otvírala okno,
 že ho vyfotím, vzbudila jsem ho.
Škoda že jsem to nestihla, 
jak zvedl hlavičku měl na ksichtíku nalepené slunečnice.
Teď už tam jenom seděl a dělal jako že nic.
Ven z krmítka lezl pěkně pomaloučku a opatrně.
Pepan mě pobavil, když Jonyho sledoval, jak leze z krmítka, tak říkal:
"Tak to bych teda nedokázal."
Hned jsem si ho představila na místě Jonáška.
Brunda se válí na sedačce a libuje si, 
jak na ní svítí zapadající sluníčko.
Bětuška už opět spí v pelíšku pod radiátorem,
tam to krásně hřeje.
V osm večer už i ogaři kočičí dávno spí.
Krásnou a klidnou neděli přejeme z Kožuškova 
a děkujeme všem, návštěvám za nakouknutí na blog.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

10 komentářů:

  1. Kožušci,přeji vám krásné dny-můžete to vyřídit i páníčkům ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Kožuškovské nedělní povídání si nikdy nenechám ujít.
    Pohodovou neděli všem u vás !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Také sem k vám do Kožuškova ráda zamířím a bavím se obrázky i tvým povídáním. Kožušci přitvrdili a vidíš, už máš poryto a zahrádka se může uložit k zimnímu spánku. Zdravím v Kožuškově a jdu ještě číst další blogy. Přeji pěknou neděli a zase ráda nahlídnu. Hezký zbytek víkendu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj do kozuskova,kocickove povídání patří k neděli.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Pepan by to dokázal, ale muselo by být to krmítko trochu větší. Libuško je fajn, že tě Kožušci motivují k vyšším výkonům, díky tomu máš dokonalou zahrádku. Přeju do Kožuškova pohodovou upršenou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Bellissimi pelosi che ti tengono compagnia!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Libby ,kožušková neděle to je počteníčko, jak Tě pořád sledují a pozoruji co děláte,jestli náhodou nezahalíte,ha. Jonášek je jako veverka,každy si vždy najde nějakou zábavu,vid. Mají Ti kožuškové krásný život ! Moje Mourinka pořád mnouká o něco se otírá a ted se i rychle hrne k jidlu,není tak mlsná jako v létě. Musí nabrat tukové zasoby na zimu,aby nezmrzla.. Tak přeji pěkný večer a dobrou noc !

    OdpovědětVymazat
  8. Kožušci jsou Libuško nejlepší.Ze všeho.Hezký zbytek neděle přeji.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  9. Zlatíčka.Sluníčka si musí užít,bude ho čím dál méně.
    Zdravím do Kožuškova

    OdpovědětVymazat
  10. Děkujeme za milé komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.