sobota 30. prosince 2023

✨✨✨Jarní ...

... počasí mě mezi svátky vytáhlo na zahradu.
Ano, už jsem měla absťák.
Nemohla jsem se dívat, jak se tam válí spousta listí,
 co opadalo až před Vánocemi, když tu byl veliký vichr.
Nahrabala jsem tři hromádky, Pepan je pak uklidil.
Pod Magnolii zůstane listí až do jara.
Ve dvorku je všechno spadané listí z lískáčů,
 ale tam na to dlabu, nechám to na jaro, až bude sucho. 
Dokonce máme ještě i hromádku sněhu.
Kdyby nestál před kuchyňským oknem stromeček, 
tak bych nevěřila, že je zítra Silvestr.
Adventní svícen změnil na vánoce podobu ...
Mějte pohodovou poslední sobotu roku 2023.
Děkuju všem, kdo jste ke mě pravidelně, či náhodně,
 celý rok chodili na návštěvu,
 moc si toho vážím a těším se na vás v roce 2024.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

8 komentářů:

  1. Listí je všude plno.U nás v sídlišti ho zatím firma neuklidilla a tak poletuje všude.Od včera dost fouká.
    U nás pořád poprchává a je hroznýho bláta.Zahrádky podél sídliště jsou opuštěné.
    Máš krásný brambořík,já to s ním neumím.Vždy mě odejdou květy a za chvíli celý.
    Libuško,měj krásný rok 2024,ať je v Kožuškově pořád veselo a mile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brambořík musí být v chladu, potom vydrží měsíce. Mám je celou zimu na balkóně (zaskleném), 2 st. nad nulou jim stačí a kvetou jak o život:-)

      Vymazat
  2. Ne,že bych měla zimu ráda,ale ten způsob zimy....
    Tady je vyklizelo veškeré listí.Celé sídliště je čisťounké.Teď už jen kratínek sněhu.
    Vřeji všem krásný den ☺ Eva H.

    OdpovědětVymazat
  3. Omlouvám se za překlepy Eva H.

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda jsem sem chodila a dál budu, líbí se mi psaní i fotečky a nejvíc Kožuškov. Máš to zde barevné a žije to u tebe. Počítám, že zítra popřeju i k vám do Nového roku. Letos byl aspoň Štědrý den na sněhu ;-))) Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  5. Jo,jo zima vypadá jinak, ale co naděláme. Měj pohodovou poslední sobotu letošního roku a užij si Silvestra !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Libuško,jak končí vánoce plánují co budu vylepšovat a pěstovat na zahradě .Moc ráda k tobě chodím a budu ráda i nadále.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuju za přání a komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.