neděle 31. prosince 2023

💖✨💖Kožuškovský Silvestr

Tak pustí mě někdo domů?
Potřebuju naškrábat článek, letos poslední silvestrovský.
Už jsem celá zmrzlá i s Brundou a nikdo neotvírá.
Konečně se někdo plazí ke dveřím, jeden by tu umrznul.
Nejdříve se musím vyhřát, packy mám jako kus ledu.
Trošku jsem si schrupla, ale už jdu na to psaní.
To jsem tak nedávno vlezla Brundě do pelechu pod vánočním stromečkem ...
... když mě tam viděla, moc nadšená nebyla.
Jonášek je teď nejvíc ve svém zimním sídle v tunelu.
Na radiátoru je to taky bašta ...
... když se přijde z venku packy jsou hodně studené.
Nejvíc nás baví, čekat u stolu na oběd, 
zvláště, když je na oběd kuřátko, to si dáme do nosu.
Cvalíček už je po obědě a chrupká pod stromečkem ...
... tak jsem se k němu přidala.
Brunda už má opět pelíšek volný a může prospat celé sváteční odpoledne.
Jonášek si našel poleženíčko v ušáku,
takže panička už přišla o druhé křeslo na čtení.
Užijte si dnes poslední den roku 2023 a moc prosím, 
bez petard a ohňostrojů, 
my zvířátka to fakt nemusíme a hódně se toho bojíme.
Děkujeme a těšíme se na Vás novém roce 2024.
💖✨💖✨💖✨💖✨💖✨💖✨💖✨💖✨💖✨💖✨💖✨💖

10 komentářů:

  1. Libuško,krásný,milý příspěvek.I já si přeji dnešek bez toho burácení,ale pár pitomců u nás v sídlišti je a neměli jsme klidné ani svátky.Nechápu,proč to radní nezakážou,asi nemají rádi zvířata.U nás bude i ohňostroj.Přeji Vám klidného Silvestra a v novém roce jen to nej a pohlazení kočičkám

    OdpovědětVymazat
  2. Takové pěkné milé počteníčko!
    Přeji pohodového Silvestra a v novém roce jen všechno dobré !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj do kozuskova, hezké nedělní povídání i náš Dastik s tou naší bandou chlupacu doufají, že se nás petardy vyhnou.V novém roce hodně zdraví a štěstí Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Moc zdravím do Kožuškova, tahle tvoje povídání mám ráda, takže se budu těšit i v příštím roce 😉❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Kožuškovský Silvestr se vydařil, máte to tam pěkně zařízené a i tak vám přeji po celý další rok plné mističky a teplo domova. Vaší paničce a celé její rodince hodně zdravíčka. Těším se na další povídání v roce 2024. Alča s Mackem a Micinkou

    OdpovědětVymazat
  6. Také zdravím do Kožuškova a přeji všem dvounohým i chlupatým v příští roce vše nej,nej a zdravíčko..

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes přeji kožuškům co nejklidnější večer a potom celý další rok. Je milé i v posledním dni (v kožuškovské neděli) číst o pohodě všech v domě. Přeji veselého Silvestra a všem zdraví a klid v příštím roce :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Do nového roku hodně zdraví,štěstí a pohodu všem do Kožuškova.

    OdpovědětVymazat
  9. Moji milí kožušci, u nás na sídlišti to o půlnoci bouchalo a praskalo, že jsem se skoro bála také. Lidi to prali i z balkónů. Je mi zvířátek líto. přeju vám všem do nového roku jen to dobré a zdravíčko.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju za komentáře a za přání k novému roku🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.