sobota 2. prosince 2023

✨Je tady ...

... vánoční čas.
Moje kaktusy si udělaly vánoce dříve, 
vlastně to tak praktikují každý rok.
Bílý už je teď odkvetený úplně, ale byl krásný ...
... měl pěkný tmavě růžový "jazýček".
Růžový kaktus rozkvetl jako první, 
měl postupně hodně kvetu, ale teď už odpočívá.
Oranžový byl nejhezčí a nejdéle kvetl ...
... ještě teď vypadá docela hezky i když už mu poslední květy vadnou.
Staré velké kaktusy, co mám na schodišti,
 teprve nasazují poupata, třeba se s květy trefí na vánoce.
Až na fotce jsem si všimla, že si na pupenku sedí drzá mšice.
Nahoře v patře rozkvetla Aglaonema.
Sanvitálie venku pořád odolává.
No a ještě aspoň dvě naše kvítka z čertovy zahrádky.
Takto nás poslouchají, když máme návštěvu,
ale o tom až zítra ...
Děkujeme za vaši návštěvu a čas, co jste u nás strávili
a přejeme pohodový den.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

13 komentářů:

  1. Libuško kaktusy Ti krásně kvetou, moc se mi líbí. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Je vidět, že jsem nevzdělaná, já vůbec nevím, že existuje oranžový vánoční kaktus. Mám v sobě zafixované jen barvy bílou a růžovou. :-)
    Hezkou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, když jsem oranžový kaktus asi před pěti léty dostala, taky jsem z toho byla paf. Letos jsem ho ale viděla v květinářství i u nás ve městě. Ještě mám červený, ale ten mi letos zatím nekvetl🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško,kvete mi poslední kaktus na vánoce nepokvete asi ani jeden,ale zato jsme zapadeni sněhem je to krásný pohled.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet už odkvetly, ale těším se až pokvetou ty veliké, staré na schodišti🥰

      Vymazat
  4. Máš na starosti i radosti hodně květin, a ty kožušky. S těmi ti snad pomáhá i manžel, jsou to mazlové už od pohledu. Krásné zasněžené ráno přeji vám všem po celý víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, Pepan kožuškům čistí fontánku na vodu a sem tam je pustí ven nebo domů, ale má je rád i když na ně i někdy brblá 🥰

      Vymazat
  5. Libuško,máš krásné kaktusy,já mám jenom červený a protože se chystáme do města chci si koupit ještě bílý.Oranžový jsem nikdy neviděla.
    Zdravím do Kožuškova a přeji hezký první adventní víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, červený kaktus mi letos nekvetl, zjistila jsem, že byl přelitý, ale už hlína vyschla, tak tu moji péči přežil, třeba ještě letos vykvete🥰

      Vymazat
  6. Máš krásně nazdobené schodiště. Moc se mi líbí ty žluté kaktusy, zatím jsem je viděla jen u tebe. Já mám jen dva malé a poupata má jen jeden. Ale divím se, že každý rok kvete, protože mi ho koupil syn v květinářství nebo spíše v supermarketu a takové květiny kvetou tak maximálně jeden rok. A v paneláku nemáme nikde místnost, ve které by se netopilo a při tom tam bylo světlo. Ale žlutě mi kvetou malé klívie a orchidej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, oranžové kaktusy jsem letos viděla na náměstí v květinářství. Klívie mi zatím nekvete, přesazovala jsem ji, tak letos stávkuje🥰

      Vymazat
  7. Oranžový kaktus znám jen od tebe a je to fakt nádhera. Měj se hezky, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je takový zvláštní, taky se mi líbí🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.