sobota 16. prosince 2023

🎄🌟⛄Když jsme měli ...

... sníh. 
Není to dávno, ještě minulý týden jsme měli krásně bílo a furt připadával.
Pak to vzalo dosti rychlý konec, 
ukázalo se sluníčko a sníh mizel závratnou rychlostí.
Teď už máme sem tam kopeček a to díky tomu, 
že se tam sníh odhazoval z chodníku a ze střechy.
Teprve teď začalo padat listí z vrby a magnolie.
Toto je aktuální stav sněhu u nás.
My se mrkneme, jak to vypadalo ještě z kraje minulého týdne.
Teď už můžeme na sníh jenom vzpomínat.
Než stačili posolit cestu, byla to nádhera.
Příjemná rozcvička ráno odhazovat sníh, teď mi to chybí.
Ptáčci seděli na stromech a pochutnávali si na slunečnici z krmítek.
Jsou jako kuličky u nás se mají moc dobře.
Teď sníh roztál, 
tak si Stehlíci vyzobávají na zemi, co z krmítka rozfrcali dolů.
Tak neuklízenou zahradu jsme ještě nikdy neměli. 
Začalo konečně padat listí a je tam hnus.  
Vzala jsem hrábě, že to dám trošku do pořádku, ale marně.
Nahrabala jsem pár kupek, 
ale vrba ještě bude dělat binec dlouho, není celá opadaná.
Pod magnolii je nastláno, nejde to pořádně uhrabat, všude je bahno.
Aspoň, že mi šlo pohrabat pod okny listí z lískáčů.
Polezou tam sněženky a v tom listí by je nebylo ani vidět.
Snad Pepan ty kupky listí uklidí.
Nemám ráda takou neuklízenou zahradu. 
Fotky o kupkách sněhu listí  jsou aktuální ze včerejška.
Klidnou sobotu i třetí Adventní neděli.
Děkuju všem za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
🌟🎄🌟🎄🌟🎄🌟🎄🌟🎄🌟🎄🌟🎄🌟🎄🌟🎄🌟🎄🌟🎄🌟

7 komentářů:

  1. Taky jsme tady měli chvilinku pěkný bílý sníh.
    Mějte pěkný den ☺ Eva H.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško,u nás taky bez sněhu.Odpoledne jdu prohrávat listí z keřů a vrb taky nemám ráda neuklizenou zahradu.Vcera jsem nakoupila zásoby krmení pro ptáčky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Taky to tak máme. Sníh zmizel, jen sem tam nějaká kupička se najde. Štve mne to ! Ale co nadělám!
    Pohodovou sobotu, Libuško !

    OdpovědětVymazat
  4. V brněnské Líšni byla krásně bílá celá kotlina, teď sníh zavlažil krásné trávníky. Musíme být rádi, že to zatím neklouzá. U vás stačí jedno hrabání a budete mít zahradu výstavní. Paže tuž... ;-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, jsi neskutečně pilná včelka, já bych se do práce určitě tak nehrnula. Není zajíc, neuteče 😄 U nás za barákem je také velká kroucená vrba a teprve před dvěma dny shodila dost listí, ale spousta ještě zůstala. Přeji klidný předvánoční víkend, pá 🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda,že sníh nevydržel,bylo to s ním u vás moc pěkné.U nás skoro nebyl.
    Překvapují mě ti stehlíci,u nás,jako by ptáčci vymizeli.Na krmítko chodí jenom sýkorky a brhlík.
    Libuško,hezkou další adventní neděli

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc děkuju za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.