pátek 15. prosince 2023

✨🎄Na prosinec

Opět jsem použila kalendář 
 o Lidových zvycích, říkadlech a moudrostech.

Takže na prosinec.

 Zdroj:

 Kalendář - Rok 2023 v lidových zvycích, říkadlech a moudrostech.
🎄🎄🎄🎄
To byly poslední listy z kalendáře na rok 2023.
Příští rok se každý měsíc podíváme na :
Kulinářské vandrování - 
aneb Putování za místními dobrotami.
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 

5 komentářů:

  1. Tyhle kalendáře mám ráda.Babička je měla vždy doma a já jako dítě v nich ráda listovala.
    Je to hezké čtení a já si u toho vzpomenu vždy na babičku.
    Libuško,hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško ráda jsem si početla u Tebe v kalendáři, mám to taky ráda. Zdravím, Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Prostě paráda !
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Libuško, hezké čtení.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.