pondělí 4. prosince 2023

🌟Pro lepší náladu


Když smícháš Kubánský rum s Coca colou,
dostaneš Cuba libre.
Když na Moravě smícháš červené víno s Coca colou,
dostaneš přes držku. 
🌟
Sedí dva indiáni u řeky a uvidí v dálce dýmové signály.
"Něco důležitého?" ptá se mladší staršího.
"Zatím jenom reklama."
🌟
Včera večer jsem měla telefonní hovor.
Někdo se mě ptal, jestli potřebuju dřevo,
řekla jsem, že ne.
Do rána mi z kůlny všechno zmizlo.
🌟
Chřipku roznášejí ženy.
Žádný muž s teplotou vyšší jak 37°C
není schopen vstát z postele, natož vyjít z domu.

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

5 komentářů:

  1. Dobré, indiáni zabodovali. Přeji pěkný den :-)

    OdpovědětVymazat
  2. :-) :-) :-) :-) Pobavila jsem se !
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Vtipy o rýmečce vždycky zabodují! :-D A co Barborky už jsou ve váze? Já šel už včera, aby silný předpovídaný mráz nepoškodil pupeny. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Libby, u vtipu o dřevě se s manželem doslova chechtáme, super 😂😂😂

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.