úterý 5. prosince 2023

🌟Okénko do kuchyně 452.


Dnes si uděláme vývar s kapáním.
Mám ráda do polívky brambor, už jsem na to málem zapomněla.
Když jsem byla malá, bývalo to tak vždycky.
Dlouho jsme neměli řízek v bramborovém těstíčku Ondráš, tak tady je.
Se zeleninovou oblohou je to ňamina.
Zkušební vánočka ...
... dopadla myslím dobře a byla i dobrá.
Nahoře mandle vevnitř ořechy, mňam.
Děkuju všem, kdo se dnes přišli mrknout, co máme k obědu.
Všem přeju pohodový den.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

16 komentářů:

  1. Překvapily mě brambory do vývaru. Předpremiéra vánočky se vydařila na jedničku. Tak ať se vydaří i ta vánoční. Hezký den, Libuško všem v Kožuškově.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, moc děkuju. Uvařený brambor si do vývaru dávám až na talířek, když si na talíř dám bramborů víc, už nepotřebuju druhé jídlo. Dělávám to tak většinou v pondělí, když se dojídají zbytky z víkendu🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško,dnes bych si pošmákla moc samé dobroty.Vanocka krásná, o víkendu u nás byla tvarohová štola, zkušební vánočka bude tento víkend.Dnes začínám péct vánoční cukroví Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, štolu nedělávám, Pepan ji nemá rád. Taky si dnes udělám těsta na cukroví🥰

      Vymazat
  3. Ten Ondráš bych si dala a vánočka je suprová.

    OdpovědětVymazat
  4. No vidíš, úplně jsem zapomněla na řízek v bramb.těstíčku. Dělávala jsem ho. Takže určitě ho taky v nejbližší době udělám. Vánočku máš OK, pochutnala bych si určitě.
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky na Ondráše zapomínám o to víc mi potom po delší době chutná🥰

      Vymazat
  5. Ahojda Libuško vánočka luxus, taky budu dělat. Babička říkala - musí být poctivá, ořechy, rozinky v rumu, máslo, mandlemi posypat... Zajímá mě ten řízek v bramborovém těstíčku, můžeš k tomu něco napsat prosím? Opatruj se, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni k Ondrášovi se vrátím příští úterý v Okénku, bude tam recept🥰

      Vymazat
  6. Libuško, brambor do polévky proč ne, dobrá volba spojit s kapáním. Vánočka 1*** Zdravím do Kožuskova 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuju za krásné hodnocení vánočky, kéž by se mi tak povedla i ta vánoční.🥰

      Vymazat
  7. Libuško, také jsme měli zkušební vánočku, ale mně se trochu "svezla". Ty ji máš jako z partesu. A ořechy a mandle a rozinky.........mňamka veliká.
    Krásný adventní čas přeje ze zachumelených a zamrzlých Brd Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mi se sveze až ta vánoční vánočka, jako skoro vždycky.🥰

      Vymazat
  8. Vánočka je teda parádní! Asi jsem řízek v bramborovém těstíčku nikdy nejedl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Ondrášovi bude zmínka i v příštím Okénku, bude tam i recept🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.