čtvrtek 7. prosince 2023

⛄✨Tak nám přes víkend ...

... asi jako všude, nasněžilo.
V pátek trošku a v sobotu hodně.
Hned ráno, když už nebyla tma, jsem se vydala uklízet sníh.
Nenechám si to vzít, takže jsem Pepana předběhla,
 vstává až kolem osmé hodiny.
Tady sněhu hodně nebylo, Pepan celou sobotu odmetal a odhazoval.
Takže tu ležel jenom čerstvý sníh, lehounký jako peříčko.
Dosypala jsem do krmítek slunečnice ...
Tady už bylo sněhu víc, místy i přes 30cm.
Zahrádka už má pěknou peřinu.
Jabloň má ještě listí, vůbec neopadlo.
To byla neděle brzy ráno.
V pondělí dopoledne vyšlo sluníčko a byla nádherně modrá obloha,
ale to, vám ukážu zase zítra.
Tak dobrá, jednu fotku ukážu už dnes ...
Pohodový čtvrtek
a moc děkuju těm, co došli až do konce článku.
⛄✨⛄✨⛄✨⛄✨⛄✨⛄✨⛄✨⛄✨⛄✨⛄✨⛄✨⛄

8 komentářů:

  1. Taky to tak u nás bylo a stále je. Zatím. Na to ohlašované oteplení se tedy až tolik netěším. Mně by do Vánoc pěkná zima vůbec nevadila. Potom by už mohla odejít, ale trochu té zimní atmosféry bych prostě teď brala.
    Mě se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Už z toho začínají být srágory. Chodit v tom je opravdu lahůdka a to nemluvím o tom že když jdu do práce po silnici musím pořád uhýbat aby mě nenahazovala auta... já byla v neděli ale v pondělí jsem byla už tak utahaná z práce, že mě nevytáhlo ani to sluníčko. Na to jak tam lítáme ten víkend vůbec nestačí na nějaký odpočinek

    OdpovědětVymazat
  3. To je blbé ty jabloně, protože byly silné mrazy. U nás ale staré listy nemají, jen na mladých jsou, i na těch které jsem kupoval ze školky jako hotové zákrskové stromky. Tak to u vás žádné velké vyhrabování listí nebylo potřeba. Já listí vyhrabuju velice rád, nejvhodnější ovocný strom pro takové pohrabáníčko je merunka. Ale už mám jen 15 velkých stromů. Třešnové a višnové listí (5 stromů) se také dobry vyhrabuje, ale nesmí popršet, pak to jde hůř. U švestek je to nejhorší, ty ale ještě stačila zadupat jalovice. Roste vám tam něco popínavého pravděpodobně na konstrukci. Ostružiny, réva nebo vistárie?

    OdpovědětVymazat
  4. Vždycky se mi nejvíc líbí ty drátěné ploty, jak je snih v každém oku. Je to jako v pohádce. Já jsem fotila z okna. Covid nás uvěznil v bytě. Takže opět jen fotky sídliště a okolí. Ale v utery jsem šla na chvíli k rybníčku, to už měl Michal negativní test.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je zima přímo ladovská, nádhera. Na některých stromech listí pořád zůstává přestože i u nás byl docela velký mráz. U nás za barákem je velká kroucená vrba a pod těžký sněhem se ulomily dvě pořádné větve. Vrba je těsně u vchodu do vedlejšího baráku, naštěstí to padlo večer. Větve padly, ale listí na vrbě stále zůstává 😀

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško pohádkové zasněžené fotografie, mám to ráda. Ale zrovna jsrm musela hodně jezdit autem a to už tak fajn nebylo... Zdravím, Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško,máte krásnou zimu.My jsme v nížině a sněhu tu poslední roky skoro nebývá.Něco napadlo,ale dnes do toho mrholilo.A modro nahoře už nebylo dlouho.Občas vyjedeme někam výše
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za vaše komentáře😊

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.