úterý 20. února 2024

🍴🍎Okénko do kuchyně 463.

Polívku si dnes uděláme kuřecí se zvířátky.
Že žádná zvířátka nevidíte?
Když nebyly nudle uvařené, tak šla zvířátka jakž takž rozeznat.
Po uvaření už to bylo horší, ale aspoň jsme se pobavili.
Celkem k poznání byl plameňák, těch bylo v polívce nejvíc.
To druhé by asi mohla být žirafa a poslední ... že by zebra?
Z velkou fantazií by toto mohl být slon.
Hodně jsme se při hledáni nasmáli, až nám polívka vystydla.
Dále jsme si připravili takové malé vánoce. 
V mrazáku jsme ještě měli pár kousku Amura.
Udělala jsem k němu trochu bramborového salátu
 a vánoce byly tu, sice bez dárku, ale pochutnali jsme si.
Ke kávě jsem upekla malý jogurtový koláč 
s tvarohem a borůvkami z mrazáku.
Pohodový úterní den,
všem vám děkuju, že jste nakoukli ke mně do okénka
 a třeba i nabrali inspiraci, co uvařit k obědu.
🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎

9 komentářů:

  1. Libuš,dobře jsem si pochutnala.Amura jsem nikdy nejedla.
    Tady to vypadalo sluníčkově,ale sleduji,že se objevují mraky.
    Přeji nádherný den Eva H.

    OdpovědětVymazat
  2. Nudlová zvířátka jsem u nás ještě v obchodě neviděla. :-) V mrazáku mám ještě porce kapra, takže nás taky někdy čekají vzpomínky na Vánoce.
    Klidný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsme už zvířátka měli a dokonce jsme od dcery dostali nudlové mimoně. také jsme se nasmáli. Některá zvířátka fakt nejde poznat, ale něco jste našli. Hravou polívku a vánoční menu bych si také dala. Štve mě, že moje kanadské borůvky moc nerodí. Rozhodně to není ani na jeden koláč. A to jsem si před lety koupila dva keře samčí a samičí na radu zahradnice. Borůvkový koláč je veliká mňamka. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj máš tu zase samé dobroty.Amur je dobrý lepší než kapr.
    Já mám květák.
    Svítí nám tu sluníčko ale pak zase mrholi.
    Měj se hezky Ahoj Libby

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, já vzpomínám na školní jídelnu, kdy jsme tehdy z polévky lovili písmenka a "podepisovali si" talíře. Také nám většinou vystydla. 😀
    Vánoce jsme měli před dvěma týdny. Zbyly nám brambory A - salátové, takže jsem je zpracovala.
    Dnes se u nás podávaly květákové placičky s bramborem a též květáková polévka.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Libuško, já bych si u tebe zas moc pochutnala.U nás byl dnes obalovaný květák a pekla jsem závin ze zavařených jablíček.Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Libby, také jsme měli druhé Vánoce před 14ti dny. Na mrazáku čekal kapr, tak jsme si zopakovali štědrovečerní večeři. Amura jsem ještě nejedla, je chuťově podobný kaprovi? Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, s těmi zvířátky to teda je sranda, kouknu se po nich, vnoučata u nás chtějí vždycky písmenkovou a to je podobné. A my měli o víkendu opravdu smaženého kapra a salát, na vánoce máme už pár let jednotně řízky a kapra děláme ,,valentýnského".
    Měj pěkné dny, Aťka

    OdpovědětVymazat
  9. Všem moc děkuju za komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.