čtvrtek 22. února 2024

🌺Přijela ...

... kamarádka a dovezla mi Primulky.
Mám velikou radost, už jsem se chystala, 
že si je koupím, udělala jsem dobře, že jsem počkala. ...
Dovezla mi jich devět z toho tři plné, ty jsem si nechala ve verandě.
Ostatními jsem si oživila truhlíky venku.
Bílý kaktus si dal repete a znovu má květy.
To samé napadlo i ten růžový, oba mají po dvou květech.
Na schodišti mám tuto krásu, jako každý rok. 
Sice se netrefí přímo do vánoc, ale o to víc dýl potom kvetou.
Chladno jim vyhovuje,
 už kvetou od ledna a ještě aspoň měsíc budou.
Kytku jsem dostala pro radost.
Pohodový čtvrtek přeju všem mým návštěvám
a děkuju, že jste ke mně zavítali na blog.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

11 komentářů:

  1. Navzdory ročnímu období máte doma rozkvetlou zahradu, plnokvěté primulky jsou nádherné Zdraví vás Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera.
    Přeji krásný den Eva H.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásy a barev. Já jsem odstranila kytky z porarapetů a začínám s výsevem přísad zeleniny a některých letniček. V paneláku toho místa tolik není. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes je to krása, děkuji za barvy jara :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Máš krásně nakytičkováno. Radost pohledět. Kaktusy se tedy činí !!!!
    Klidný den ! U nás zatím od rána prší !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Krása střídá nádheru! A kaktusy jsou neskutečné! Tak pěkný den, Libuško :-)
    U nás v Brdech dnes prší a je nevlídno......... slunce máme ale v duši.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, krásné barvičky petrklíčů. Také jsem si jeden v pondělí koupila. Vánoční kaktusy máš parádní. Dávám ty své na léto ven a kvetou už potřetí. Jen do těch vánoc se netrefily. 😀
    Měj prima den. 🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, květinami nikdy neudělá návštěva špatný krok - potěší vždy. ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Libby, na mém červeném vánočním kaktusu se také objevily tři květy, přestože je mám doma. I tři květy dokáží potěšit 😀

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Libuško, krásné fotky.Kaktusy jsem přendala z obýváku na chodbu a začaly všechny kvést.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju všem za komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.