čtvrtek 1. února 2024

🌹Říjnové krasavice ...

... ještě v říjnu tak krásně kvetly.
Tuto růžičku mám ráda krásně voní,
ale její trny mi při pletí vadí.
Tato vyrostla skoro do dvou metrů.
Tato sice nevoní, ale je hezká taková něžná.
Hezký den, snad vám přišlo vhod trochu barev 
v tom pochmurném počasí.
Všem vám děkuju vaši návštěvu.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

7 komentářů:

  1. Růže jsou nádherné.Holt,každá růže má "své"trny.
    Přeji klidný den Eva H.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, růže mám moc ráda.U nás už zas fouká.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za nádherné barvy z tvé zahrádky. U nás je hustá mlha, proto jsem uvítala něžné obrázky plné sluníčka. Ale bude líp :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Růže je prostě růže. Já jsem zvědavá, jestli mi přežila minirůžička, kterou jsem dostala v květináči, přesadila jsem ji do záhonu, krásně se chytla a kvetla tedy nádherně. Takže uvidím.
    Měj klidný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, prostě královna květin, jsou krásné a v tomhle psím počasí se na takovou nádheru podívám ráda. Čas tak rychle utíká, že nebude trvat dlouho a na zahrádce ti pokvetou úplně nové růžičky. Měj se hezky, zdravím 😀😄

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné růže už aby bylo jaro vid. Měj krásný Víkend !

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc děkuju za komentáře😊

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.