neděle 25. února 2024

💖Z Kožuškova

Moje korektorka usnula hned na začátku článku.
Na kožešince se na jaro čeká docela dobře.
Když se myje podlaha je to nuda, 
ale stejně mi ji hned, jak odejdu, ještě mokrou pošlape.
Brunda si vybrala k válení moji deku ...
... když jsem ji dala najevo, že to teda ne, 
já ji taky nelezu na její místo ...
... tak si lehla jinde, ale zase se k dece aspoň přitlačila.
Taková krabice od mléka je pro kožušky k nezaplacení.
Má dokonce i výřez, takže je z ní príma výhled.
Cvalíček si válel šunky v křesle ...
... ale pak seskočil a něco šeptal Jonáškovi.
Jojo chtěl, aby si s ním šel lehnout na okno,
jsou rádi spolu.
Všem návštěvám našeho blogu děkujeme,
že se na nás přišli podívat
a přejeme krásnou neděli.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

16 komentářů:

  1. Chtěla bych se mít tak dobře,jako kožušci☺☺☺
    Přeji klidný den všem ☺ Eva H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, však si jich taky hledíme, jsou to naši miláčci🌺

      Vymazat
  2. Nedělní Kožuškov patří k mojí hezké neděli. Děkuji za možnost pokoukání se na vaše mazlíky :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Kožušci mají perfektní pohodový život u vás. Mám tato nedělní zpravodajství ráda.
    Měj pěknou neděli, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to sem ráda, že se ti nedělní kožušci líbí🌺

      Vymazat
  4. Ahoj do kozuskova, vtipné a hezké povídání, naše kočičky taky mají rády krabice.Preji krásné odpoledne Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, čím víc krabic, tím větší spokojenost🌺

      Vymazat
  5. Zdravím do Kožuškova a vidím, že obyvatelům bylo tentokrát nějak líno. 😀🐱
    Posílám pohlazení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jak nesvítí sluníčko a je pošmourno, lenošíme všichni🌺

      Vymazat
  6. Krásné psaní o kočičkách. Dívám se na Vás a přeji hezký den.
    Irma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irmo, moc děkuju za návštěvu, ať se ti u nás i nadále líbí, budu se snažit🌺

      Vymazat
  7. Ano Kozuskov je vždy milé navštívit tam se mají všichni moc dobře u hodných paničku.
    Pěkně jsem se pokochat a početná so Ahoj Libby měj krásný večer !

    OdpovědětVymazat
  8. Opět milé pohlazení na duši. S kočičkami je krásný kždý den. Ale ono to tak idilické asi pořád není, že? Určitě něco i vymastí, když se nudí. :-D Hezký příští týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, to víš, že někdy zlobí, ale já jim hodně odpouštím. Pepanovi hodně vadí, že Jonáš sedává večer před televizi a on nevidí celou obrazovku. Mi to nevadí, já si zbytek domyslím a za chvíli už mi ani nepřijde, že tam sedí🌺

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.