neděle 24. března 2024

🌺💖🌞Z Kožuškova

Květná neděle
V týdnu už začala zahrádka vysychat 
a Jonášek zahájil svoje pudrování kožíšku.
Převaloval se z boku na bok, 
bylo vidět, jak si libuje.
To mu v zimě chybělo. Válení ve sněhu nebylo ono.
Už se vyválel a šel číhat na Cvalíčka.
Začíná být veselo. 
Cvalíček ho zmerčil a zdrhá před ním.
Zjistili, že je fotím, tak dělají, že cvičí.
Nakonec začala honička znovu, ale to už mi potom utekli ze záběru.
Cvalíček čeká ve verandě, až mu otevřu,
rád by se šel domů nasvačit a trošku si v klidu zdřímnout.
Najezený si hodil šlofička v ošatce na okně.
Bětka se nejraději vyhřívá na sluníčku pod smrkem.
Pak obejde zahrádku a zjišťuje, co už pučí a co ještě spí.
A už odpočívá ve svém košíčku.
Cvalíček utahaný z honičky s Jonáškem ještě pořád spí.
Jonášek unavený jarním vzduchem usnul v obýváku na taburetce.
Brundu zahrádka dávno nezajímá, 
tak tráví dny doma a v noci lítá bůh ví kde.
Když není nikdo doma,
 všichni jsme i s kožuškami na zahradě má doma klid ...
Lebedí si, že ji nikdo neprovokuje a má klid.
Pohodovou neděli
a všem moc děkujeme, 
že jste zavítali k nám do Kožuškovského blogu.
💖🌺🌞💖🌺🌞💖🌺🌞💖🌺🌞💖🌞🌺💖🌞🌺💖🌞🌺💖

7 komentářů:

  1. Čilé kočičky.V Kožuškově je pořád hezky a milo.
    A ať máte i hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní jsem já Jitka Staňková,nechápu,že jsem odhlášená

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes mě potěšilo množství fotografií, máš s tím práci, ale pro mne je nedělní návštěva v Kožuškově jako pohlazení. Díky a přeji příjemnou první jarní neděli :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj do kozuskova, moc ráda jsem se na vás přišla podívat.Preji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Mám nedělní nakouknutí do Kožuškova ráda.
    Zdravím a přeji hezkou Květnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Potěšila jsem se pohledem na kožušky a posílám pohlazení. 👍🐱💓

    OdpovědětVymazat
  7. Celý Kožuškov děkuje za milé komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.