pátek 19. dubna 2024

🌼💦Celý týden máme ...

... mokro, 
všechno roste závratnou rychlostí, hlavně tráva. 
Někde mají bílo od sněhu a my od opadaných květů jabloní.
Hlásí mrazíky, doufám, že mi nezmrznou srdíčka,
 to by mě mrzelo, krásně kvetou.
Teď už by se mi špatně přikrývaly, 
ale když byly menší, dávala jsem na ně na noc kýbl, když hlásili mráz.
Začínají kvést Hyacintovce.
Jeden zbloudilý samotář už chvíli kvete.
Zahrádku začínají zdobit Orlíčky.
Tyto vykvetly ještě za sucha, ...
... krásného teplého počasí a modré oblohy.
Pohodový páteční den
a všem děkuju za vaši milou návštěvu na mém blogu.
💦🌼💦🌼💦🌼💦🌼💦🌼💦🌼💦🌼💦🌼💦🌼💦🌼💦🌼💦

8 komentářů:

  1. Dobré ráno. Všechno kvete, mráz všemu neuškodí. Přeji malé mrazy a hodně květů všude :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, kytky jsou hodně odolné, jen tak něco je neskolí a moc Ti děkuju🌷

      Vymazat
  2. Moc pěkné. Na Orličky se také těším, ale mám dojem, že když jsem tam byla naposkedy, tak ještě ani náznakem se nesnažily kvést. Závidím ti, že máš zahrádku na dohled i na dosah.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, orlíčků jsem loni hodně vyházela, měla jsem je už všude. Bohužel, pak zjistím, že jsem vyhodila zrovna ten, co se mi líbí😃

      Vymazat
  3. Libby, tvoje zahrada je neskutečně nádherná. Snad se jí mrazy vyhnou, byla by škoda přijít o takovou parádu. Přeji pěkný víkend, pá 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, snad to nebude tak hrozné a kytky vydrží. Akorát srdíčka hodně trpí, ráno jsou skloněná k zemi a odpoledne stojí jako vojáci🌺

      Vymazat
  4. Ahoj Libuško, krásně ti kvetou srdíčka já je mám malý snad ještě vyrostou.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, buď ráda, že máš srdíčka ještě malá, ta moje hodně trpí zimou a je to vidět🌺

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.