čtvrtek 18. dubna 2024

🌼V pondělí ...

 ... nám po delší době zapršelo.
Vlastně prší aspoň trochu každý den.
Bylo to už hodně třeba.
Zahrádka byla suchá. Loňská listová petržel a celer.
Vždycky kousek nechávám do jara, 
aby bylo co zeleného do polívky, než vyroste nová.
Když venku prší a je nevlídno, 
tak je nejlíp vzít si příklad z našich kožusku
 zalehnout a něco hezkého si nechat zdát.
My ještě s lenošením chvíli počkáme
 a mrkneme se jak bylo u nás když ještě svítilo sluníčko.
Vykvetly Azalky ...
... i ta moje maličká, loňská, co jsem dostala od kamarádky v květináči
 přežila zimu a má květy.
Kvetou Konvalinky, taky loni přesazené.
Roztahovaly se mi v zahrádce, tady si můžou dělat co chtějí.
Kapradiny se na déšť určitě těšily 
a já se zase těším, jak všechno povyroste.
Primulky jsou vysvobozené z květináčů, jsou nasazené v zahrádce.
Všude se modrají Modřence.
Medvědí česnek kvete ...
Oba Libečky hodně toužily po jarním dešti.
A to už je včerejší zatažená obloha těsně před deštěm.
Teď je u nás zima, včera bylo 8°C, ale je duben, tak je to v pořádku.
Hodně lidí krásné počasí navnadilo a spěchali s výsadbou rajčat, 
kytek v truhlíku a na zahrádce ...
Není kam spěchat.
Kvete plný Šeřík, letos o hodně dříve.
Děkuju všem návštěvám, moc si toho vážím
a přeju klidný a pohodový den.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

13 komentářů:

  1. Krásné ti kvetou azalky a rododendrony. Moje měly poupata a oak už nevím. Zaujaly mne kapradiny. Moje nějak chřadnou. Těšila jsem se jak vyfotím detail jejich rozvíjení a nic. Měj se hezky a krásné sni, když je venku zima a déšť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, to jsou jenom azalky. Kapradiny mám všude, děsně se množí, klidně ti dám. Jsou to ty královské, zatím neomrzly, ale mám i kapradinu z lesa a je už černá od mrazu.🌺

      Vymazat
  2. Já jsem se sázením nespěchala, takže ve skleníku je zatím jenom salát. Kamarádka už pověsila okytkované květináče a při dnešní ranní teplotě kolem nuly si kvítka asi naříkala. Když ono bylo tak kráásně. Jenže duben - ještě tam budem :-).
    Šeříky u nás ještě nekvetou.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, hodně to lákalo, dát ven truhlíky. Odolala jsem, bylo mi jasné, že zima ještě přijde. Není proč spěchat. Ať se duben vyřádí, ale květen by už mohl být hezký🌺

      Vymazat
  3. Už kvetou azalky? To u nás zatím nic. Jen začínají konvalinky a odkvétají tulipány a kvete šeřík. My jsme včera ze strachu všechny přísady rajčat, okurků a paprik nanosily do domečku. U nás v obýváku to vypadá, jako v nějakém zahradnictví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, mám taky doma už hodně kytek nakoupených, ale ven jsem je ještě nedávala, ani nesázela do truhlíku. Myslím, že tak jako ty to má hodně lidí🌺

      Vymazat
  4. U nás je dost sucho, občas spadne pár kapek, ale doslova jen pár. Tvoje zahrádka je opravdu nádherná. Zdravím, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuju, tak to u nás prší skoro denně, včera byl pořádný liják.🌺

      Vymazat
    2. Evi, moc děkuju, pošlu vám trochu deště, nám právě prší ... 🌺

      Vymazat
  5. Libuško, parádní fotky ze zahrady. 👍👍👍 A nejlépe to vyřešili kožušci. 😀
    Je sucho, u nás také spadlo pár kapek, ale v sudu na vodu, kam je svedená půlka střechy, se to moc neprojevilo. Sluníčko se snaží, už má sílu, ale teploměr v současné době ukazuje 8°C.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, máme teď ráno 3°, kožušci přišli z venčení hned domů a už chrupkají, každý na svém místě🌺

      Vymazat
  6. Ahoj Libuško, hezké fotky, když jsem dnes jela ráno do města měla jsem zapadany auto sněhem, mám salát a ředkvičky v pařeništi tak prikreju netkanou textílií má prý mrznout ve skleníku mám jen osazené truhlíky s muškátama a nějaké nové okrasne keře .Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet doufám, že to kytky dají. Měla jsem ve verandě dvě kytky z kuchyňského ona a dala jsem je zpět do kuchyně, bylo mi jich líto🌺

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.