pátek 5. dubna 2024

🌞🌷Když ráno ...

... vychází sluníčko a svítí jenom tam, kde ono chce.
Takové krásné ráno bylo ve středu.
Vlastně celý den bylo moc hezky, až na ten vítr. 
I oblohu už máme přes den  krásně modrou, 
teda když ji nezakryje černý mrak.
Zahrádka už na mě volala, ať s ní něco konečně dělám
a taky zaseju. 
Po nočním dešti byla zahrádka krásně vlhká, ale ne mokrá.
Dělalo se na ní krásně.
Vyplela jsem a konečně zasela listový celer, petržel a kopr.
Pletivo na záhonku je nutnost,
 kožušci by mi všechno svým válením přesadili.
Záhonek musí být pořád mokrý, pak se jim tam nechce ...
Když se nejde válet v záhonku, 
 tak je to fajn i na chodníku mezi záhonky, tam je sucho.
Jonáš to čuně jedno, si lebedí.
Taky jsem kolem zahrádky posekla, 
letos poprvé, už mi to od podzimu chybělo.
Veselé kameny se opět usmívají na svět.
Hlídači hlídají.
Jonášek se s nimi hned přivítal ...
... i se želvou prohodil pár slov.
Pitka už jsou plná vody, včelky se mají kde osvěžit.
Pepan nechal odkrytý bazén, má tam pěkný humus.
Chodím tu zachraňovat malé tvorečky, 
pokud se jim ještě pomoct dá.
Dlouhososka velká se k nám přišla vykoupat.
Středa se povedla byla opravdu,
 co se týká počasí krásná.
Včerejšek byl ráno hodně zamračený.
Odpoledne bylo opět slunečné i včera.
 Jonášek hledal stín.
Krásný páteční den
a děkuju všem návštěvám mého blogu.
🌷🌞🌷🌞🌷🌞🌷🌞🌷🌞🌷🌞🌷🌞🌷🌞🌷

9 komentářů:

  1. Včera jsem se vydala na zahradu za slunečného rána. V autobuse i cestou nahoru mi slunce nepříjemně svítilo do očí, ještě bylo dost nízko. Než jsem se převlékla zatáhlo se! Ale upravila jsem tři záhony a zasela mrkev a fazolky. Loni zasetá nová tráva byla už 25 cm. Riskla jsem posekáni, i když začalo i trochu stříkat z nebe. Opět se ochladilo, tak jsem jela už ve 12:30 domů. A za chvíli opět pralo slunce. No nenaštvalo by to jednoho?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, krásné povídání u nás pořád chladno a včera celé odpoledne pršelo už mám všechno přichystáno semínka,cibulku sazecku, nové ovocné keříky,muškáty a novou zem,ale čekám na to počasí Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Pracovní i pohledné řádění na zahradě, jaro volá a zve k úpravám. Když se začne po kouskách, i tak se postupuje a zahrada čeká. Krásné jarní povídání a obrázky. Ruce tuž, zahradě s láskou služ ;-))

    OdpovědětVymazat
  4. Kromě petrželky kadeřavé jsem nenasela ještě nic. Ve skleníku mám saláty- sazenice jsem dostala od syna, tak se nedalo nic dělat, než je tam dát. Jestli se všechny ujmou, tak v určitou dobu nám ta zeleň už poleze krkem :-).
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, to je krásná zahrada a obdivuji Vaši práci. Báječný víkend . Ráda jsem u Vás byla na návštěvě. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Sezona začala,tak přeji hodně zahrádkářských úspěchů a málo slimáků.Zahradu máš moc pěknou a kožušci "pomáhají"..😄

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, tohle je jaro jako z katalogu. Moc mně pobavil kočičák s želvou. 😀
    Měj hezké dny. 👍

    OdpovědětVymazat
  8. Všem moc děkuju za komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.