úterý 9. dubna 2024

🍴🍎Okénko do kuchyně 470.

Dnes si uděláme vývar s mušličkami.
Dále bude rajská omáčka s masovými kuličkami a knedlíkem.
Kdo by nechtěl knedlík, může si k omáčce dát těstoviny, jako já.
Upečeme si bábovku s mákem.
Príma den
a všem děkuju za návštěvu mého okénka.
🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎🍴🍎

9 komentářů:

  1. Libuško, hned jsem nad dnešním měny zaslinzala😱 Určitě rajskou brzo uvařím 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes budeme mít taky rajskou s masovými kuličkami - včera jsem si to naplánovala :-).
    Bábovku s mákem jsem už tedy dávno neměla. Já mám ráda pečení s mákem ráda od malička, ale moje rodina nějak ten mák nemusí :-(.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Tu bábovku bych si s chutí dala. Podívám se, kde ji nabízejí a koupím si ji. Zatím zde nemám na to nářadí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, tak ted se mi sbíhají sliny, rajskou s kuličkama zbožnujeme a vaříme ji většinou když jsou u nás vnoučata, polívku s nimi jen a jen písmenkovou a bábovku světlou, krásné jarní dny Aťka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Libuško, samé dobroty já bych si u tebe zas moc pochutnala.Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Samé dobroty vaříš,když máš pro koho.Já tu možnost bohužel nemám,ale také si někdy sama pro sebe něco dobrého upeču,přeji pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, opět mi děláš chutě. 👍 Budu se inspirovat hlavně tou rajskou, kterou jsem nedělala už hodně dlouho. Když byla vnoučata menší, byla na stole často.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, odloupnu si kousek bábovky ke kafíčku, děkuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuju za komentáře, vážím si všech🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.