středa 10. dubna 2024

🌷Až do ...

... včerejška jsme měli krásně teploučko.
Některé dny bylo dokonce 26°C.
Kožušci hledali chládeček.
Všechno rozkvetlo i té naši Magnolii letos nezmrzly květy.
Kvetou hrušky ...
... a třešně.
Začínají kvést jabloně, jejich vůni mám ráda.
Za to vůně Mahonu moc příjemná není, aspoň pro mě.
... ale včelky mají hody.
Tulipán v tom horku rozkvetl, co mohl, víc už to nešlo.
Letos jich kvete hodně málo, 
buď květ nemají, nebo se jednoduše vypařily,
 pošmáli si na nich hraboši.
Bleduli letní se tu daří,
Mám jich na více místech, ale tady se ji líbí nejvíc.
Dokvétají Koniklece.
V tom teplém počasí dlouho nevydržely,
tato jediná se ještě drží.
Taky Narcisům už otrhávám zvadlé květy ...
Tento ve dvorku kvete každý rok, nevím jak se tam dostal, 
ale má největší květy ze všech.
 Chtěla jsem ho přesadit, je tam tak utiskovaný plotem a kapradinami, 
ale nejde ho dostat ze země, není jak, kapradiny ho nepustí.
První letošní květy Srdíček.
Dnes máme 12°C a zataženou oblohu ...
Krásný středeční den přeju všem mým návštěvám
a děkuju, že jste přišli na můj blog.
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

4 komentáře:

  1. Jabloně u nás ještě nekvetou. Taky máme dnes zataženo a ochladilo se, ráno zapršelo.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, krásné fotky u nás v noci a po ránu pršelo bylo třeba.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Letos divné jaro,hned je teplo,pak zase zima,ale u vás v zahradě je vše krásně rozkvetlé,krásné dny přeji 🌺🌼

    OdpovědětVymazat
  4. Všem moc děkuju za komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.