úterý 14. května 2024

🍓🍴Okénko do kuchyně 475.

Dnes si ještě uvaříme zelňačku s klobáskou,
 je to sice zimní polívka, ale mám na ní chuť.
Ještě mám v mrazáku pořád borůvky, 
tak si dnes uděláme tvarohové knedlíky plněné právě těmi borůvkami.
Ke kávě byl o víkendu jogurtový koláč s tvarohem a rebarborou.
Pocukrovat a můžeme krájet ...
Ještě jsem upekla pro návštěvu jahodový řez,
ale víc fotek nemám, nějak jsem to nestihla vyfotit ...
Všem dnešním návštěvám moc děkuju
a přeju pohodové úterý.
🍓🍴🍓🍴🍓🍴🍓🍴🍓🍴🍓🍴🍓🍴🍓🍴🍓🍴🍓🍴🍓🍴🍓

4 komentáře:

  1. Samé dobroty - alespoň pro mne :-)
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tu čerstvě dovezené zavařené borůvky, dám si je jako kompot, nepeču ani nedělám knedlíky. Budou určitě k sežrání, dobře jsi mě motivovala. Určitě všechno chutnalo, díky za tip :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško,to je dobrot.Boruvkove knedlíky jsme měli nedávno ještě mám nějaké v mrazáku o víkendu bude ještě koláč.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za vaše komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.