středa 15. května 2024

🌺Snad už ...

... pro letošní jaro šly mrazy do háje.
Že by už to bylo doopravdy poslední studené májové ráno.
Kytky už se tetelí na sluníčku.
Všechno jsem vystěhovala ven.
Minulý týden trochu zapršelo a plevel nabral na rychlosti.
Za pár dní nebylo chodníček vidět.
To je rozdíl, co?
Pak už jsem se jenom chodila kochat.
Nasadila jsem Jiřiny, už ve sklepě pučely.
Pomrzlý Přísavník se pomalu začíná znovu zelenat.
Pohodovou středu
a všem Vám děkuju za návštěvu.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

3 komentáře:

  1. Zdravím pěstitelku :-) Bez mrazíků je líp ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná podívaná na tvoji zahrádku. My jsme prodloužený víkend spali na chatě a po návratu domů jsem se skoro nemohla hýbat. Včera jsem jela dodělávat resty a vrhla jsem se na opravu zborcených kamenných schodů přes skalku a poranila jsem si ruku. Manžel jen nadával, ať se na to vy....místo, aby mi pomohl, ale mne už ty schody štvaly dlouho. Dva kameny mi skříply prst a vyrvaly kousek masa. Tož tak já na sebe dávám pozor, jak mi na blogu rádi Míla.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.