neděle 19. května 2024

💕Z Kožuškova

Kočičí přání bývá víckrát  ročně.
Přispívám, kočičkám v útulcích pokaždé, sice malou částkou, 
ale znáte to "Korunka ke korunce ..."
Pokud chcete taky něčím přispět, 
nejpozdějí 20.5. klikněte TADY.
Kočičky čekají v útulcích na přisypání do mističek, 
na dárek, nebo na nový domov.
Vybírám si kočičky, co ještě nemají dárek, ani přisypáno v misce.
Tak jako letos. Přisypala jsem do misek:

Polly z Chrudimi s koťátky             a Babetce z Radimi

Teď k těm našim kožuškům.
Zamyšlený Jonášek. Kdo ví, co se mu honí makovičkou.
Rozběhl se k plotu a něco upřeně sleduje ...
Jasně na mezi špacíruje Brunda.
Už chodí víc ven, netrčí doma, tak jako v zimě.
Na sluníčku je přece tepleji než doma.
Cvalíček sleduje nejdříve z okna, jak to venku vypadá.
Nabere trošku sluníčka do kožuška.
Raději se ráno drží v kuchyni u linky, tam se vaří.
No jasně, sem tam upadne i kousek masa.
Bětka, ta má práce jak na kostele, 
než to všechno obejde, to není sranda.
Ještě se otře o Ibišek ...
... a maže se natáhnout pod smrk.
Už tam má vyležený pěkný důlek.
Pitný režim se dodržovat musí, to Bětka dobře ví.
Z ptačího pitka ji chutná víc než z misky.
Jonášek opět nevydržel a u mého psaní usnul, asi mi důvěřuje,
že tu nekecám.
Pohodovou neděli
a všem moc děkujeme, že jste se na nás přišli podívat.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

6 komentářů:

  1. Nedělní zpravodajství vždycky potěší. U vás se mají kožušci jako v ráji. Musím to KO|ČIČÍ PŘÁNÍ prozkoumat.
    Pěknou pohodovou neděli, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O možnosti přispívat na kočičky vím, ale já jsem dřív přispívala na útulky pro psy a teď na Záchranné stanice pro čápy. Nebo i na ekologické projekty pro zachování úživné krajiny pro živočichy.
      Ale vaši kožušci mají stravování a pobyt zajištěný u dobrých lidí, tak tebe i kožušky ráda zdravím...

      Vymazat
  2. Tak jsem taky naplnila 2 misky a hned mám hezčí neděli. Navíc mě tam jedna kočička k adopci zaujala, ale je až z Bruntálu a já nemám auto, tak nevím. Napsala jsem jim e-mail, jestli mají možnost kočičku dovézt do Kroměříže, tak uvidím. Aspoň jsem to zkusila. Přeju hezkou neděli. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško, staráme se o kočičky, které lidi vyhodí do lesa, máme 4 své a 5 vyhozených čekají večer u vrat kam jim dáváme granule, nenechají se chytit,ale teď jsem zjistila, že je spolek, který nám půjčí sklopec můžem je tam nechat vykastrovat,to krmení nám nevadí, hlavně aby se nemnozily.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Všem moc děkujeme za komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.