pátek 17. května 2024

🌼Zvu vás na ...

 

... první letošní brouzdání v rose.
Asi to ještě nebude bosou nohou, ale jdeme na to.
Před domem kvete žlutý Kosatec
nevím kde se tam vzal, je tam pár let a hodně se rozmnožil
Vedle  kvete Vajgélie
Kde jsou ty časy, kdy mi kvetlo pět barev Lupinusu.
Začíná kvést okrasný Mák.
Pod plotem se bělá Rožec.
Víte, kdo bydlí v té dírce?
Sledovala jsem včelu Drvodělku,
 jak krouží okolo a najednou šup a už byla vevnitř.
Běhen chvilky tam vletěla víckrát.
Všem přeju krásný páteční den
a děkuju za vaši návštěvu.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

7 komentářů:

  1. Krása. Lupinus jsem si vysela doma do kelímků a před pár dny vysadila do zahrady. Ale je maličký, nevím, jestli se mu bude dařit. Žlutý kosatec je pěkný, asi se dověděl, že se u vás daří všemu živému a tak se ubytoval.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, ráda jsem se s tebou prošla.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám rozkvetlý žlutý kosatec i vajgelie se už svými kvítky chlubí - ale letos tedy dříve, nežli jindy.
    Pěkný pátek !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Vajgélie nám na zahradě tako kvete, růžové máme tři keře a jednu fakt nádherně červenou. Jsou to nenáročné keře a dobře se množí. Přeji pěkný víkend, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, moc hezky Ti vše kvete. Přeji Ti pohodový víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Moc všem děkuju za komentáře🌺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.