pátek 7. června 2024

🌺Jdeme na špacír ...

Včerejší den byl opět krásný, ale večer opět bouřka
a pořádný liják.
Hned zkraje zahrádky na nás čeká
Pestrokrovečník včelový.
Už se nechce fotit, schoval hlavu, prý není žádná modelka..
Kvetou ostružiny, už se na ně těším ...
... doufám, že v pohodě dozrají.
Včelička celá mokrá a zmrzlá. 
dlouho čekala, než ji sluníčko dodalo energii a mohla odletět.
Usušená a zahřátí svačí na Poděnce.
Modrý Zvonek broskvolistý se k nám přistěhoval sám 
a vybral si zvláštní místo pod smrkem.
Začíná vonět Levandule.
 Kohoutek chalcedonský a
 Španělský hřebíček, kytka našich babiček.
Pohodový páteční den
a všem děkuju, že jste se u mě zastavili na blogu.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju, Maruš. Ten včerejší déšť s bouřkou mě nepotěšil, sotva jsem pohnojila kytky opět mi všechno vyplavil, nevím, kdy mi pokvetou truhlíky🌺

      Vymazat
  2. U nás snad ještě bouřka nebyla. Možná někdy trochu zahřmělo. A ani nějaké lijáky nejsou.
    Do Tvé zahrádky se vždycky krásně dívá.
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taková maličká zemička jsme a takové rozdíly🌻

      Vymazat
  3. Ráda sem chodím, je to u tebe jako encyklopedie i rady pro zahrádkáře dohromady. Přeji příjemný pátek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, rady ... to nevím, ale kytky co mám na zahradě znám🌻

      Vymazat
  4. Ahoj to má paní D pravdu taky Tě obdivuji jak si pamatuješ názvy všech kytiček.
    A že jich tam máš tolik druhů a moc pěkný. Tady už moc neprší dnes jsem musela vše zalít !Měj krásný Víkend a Ahoj Libby a pohlad za mě kozusky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, kytky znám jenom ty svoje a ty co neznám si najdu na Google🌻

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.