pondělí 10. června 2024

🌞Pro lepší náladu

V supermarketu píšou,
že platit se dá libovolnou kartou.
Vytáhla jsem zelenou sedmu.
Přijde pro mě, prosím, někdo na policii!? 
🌞
Dneska jsem běhal pět minut na pásu ...
Pak bohužel, 
dorazila ochranka a odtáhla mě od pokladny.
🌞
Když tě někdo uráží,
šikanuje nebo do tebe strká,
hned vezmi lopatu a majzni ho přes držku.
Ale tati, já jsem holka.
Tak si tu lopatu vezmi růžovou.
🌞
Myslíte, že mluvíte anglicky 
a najednou zjistíte, že mluvíte česky ...
Přečtěte si to nahlas ...
Come shall ten well bload?
Ten well bload shell when blaight.

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

10 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, dobrý.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký nový týden. Poslední "vtip" se mi vůbec nepodařilo přeložit, tím ani pochopit :-((
    Engličtina není pro mě. Volám Help! - třeba je to dobrý vtip :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na podruhé jsem to dala 😁 Jaruna

    OdpovědětVymazat
  4. Palec nahoru za ten poslední 😁 Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Pobavilo, velbloud super 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tedy nakonec vyzněl ten vtip? " Pojďte deset studní bloudit?
      Deset jamek, když blaight" ;--( Tak mi to přeložil překladač)...

      Vymazat
    2. Kam šel ten velbloud 🐫

      Ten velbloud šel ven blejt 👍

      Vymazat
  6. Díky za objasnění. Dokonce i sama majitelka blogu mi odpověděla :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za komentáře i za vysvětlení pro ty, co nepochopili🌻

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.