středa 5. června 2024

💦🌹V poslední době ...

... se u nás honí mraky, několikrát denně prší.
Tolik bouřek, co bylo u nás za poslední měsíc si nepamatuju.
Deště stojí za to. 
Jenom vylívám vodu kytkám z misek, už jsem je dala vedle.
Chtěla jsem zazlít zahrádku, tak se mi přání plní,
jenom nevím, kde se to odvolává.
Pak je zase krásná obláčková obloha a já se kochám.
Mladý čmeláček se přišel navečeřet na Lobelku.
Od jakživa máme pod sousedovým plotem v břížku růžičku. 
Zarostl ji Mahon a skoro už ani nekvetla.
Letos na sebe hodně upozornila, z mahonu se vyškrábala ven,
 je samý květ a nádherně voní.
Napadlo mě zapátrat po jejím názvu.
Hledala jsem a snad našla. TADY
Historická růže - Růže damascénská - Ispahan
Vendy třeba poradí ta se v kytkách vyzná, 
buď mi to potvrdí, nebo vyvrátí.
Príma středeční den
a všem vám děkuju, že jste se u mě zastavili na blogu.
💦🌹💦🌹💦🌹💦🌹💦🌹💦🌹💦🌹💦🌹💦

6 komentářů:

  1. U vás to bylo jako na střídačce, máte zalito. Včera odpoledne sem nahoru zaletěl malý čmeláčí medvídek, asi ho zlákala vůně nasušeného košíčku oregana. Pustila jsem ho ven, v mé bylince by moc užitku nenašel. Přeji aspoň dnes den bez deště :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, jeden den nepršelo a včera večer znovu bouřka. Budeme na ty deště v létě vzpomínat🌺

      Vymazat
  2. A ta bouřka minulý čtvrtek ve Valmezu zabila 18.letého mladíka. Přesně takovou, přímo nad hlavou jsem zažila na jedné túre v okolí Litomyšle. A na naší zahradě se kope. činí se tam 8 chlapů. Co rostlo v cestě výkopu jsem přesadila do květináčů a truhlíků a nyní to určitě stojí ve vodě. Zítra tam zkusím zajet.Ta tvoje růže je statečná bojovnice. A je krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, viděla jsem parte, škoda mladého života. Vždycky jsem mívala bouřky ráda, ale už je jich nějak moc. Tobě na zahradě furt někdo hospodaří, taky by mě to netěšilo🌺

      Vymazat
  3. O víkendu pojedeme na chatu, tak jsem zvědavá, jak to zahrada přežila. Růže je nejen krásná. ale i pořádná bojovnice 😊😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi na chatě to v pohodě zvládni a žádná nemilá překvapení🌺

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.