čtvrtek 4. července 2024

🌻🌞Od veder ...

... si na chvíli prý odpočineme.
Přivítala jsem to.
Rajčátka u kůlny už v červnu přerostla tyčku,
 vždycky jsem je zaštipávala tak o měsíc později.
První červená ze zahrady, taky z kyblíku.
Nakládačky okurky se daly do práce, hodně vyrostly.
Za nimi fazole.
Okurky kvetou a vypadá, že jich bude dost.
Cukety a Patizony mají květy, těším se až je budeme mít k obědu.
Tady už se jedna jasně rýsuje.
Sobota byl jediný den bez deště, 
kdy se dal vyplet záhonek s růžemi pod okny.
Byl zelený od ptačince ...
Růže dostaly pěkně zabrat po vedrech to dokonaly lijáky, 
už jsou květy dávno opadané.
Odolnější trvalky se nedaly a kvetou dál, dělají mi radost pořád.
Flox to snad taky rozchodí.
Zahrada nám, k mé spokojenosti, hraje všemi barvami.
Pěkný čtvrteční den
a děkuju, že jste se snad pokochali se mnou.
🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻

8 komentářů:

  1. Jak vidíš, příroda se nedá. Z vaší práce je nejen užitek pro oči, ale už začíná vydávat plody :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, máš to nádherné. U nás pod horami je asi trochu chladněji, okurkám se moc nechce, ale jsou primo sete v kvetnu tak si myslím, že to ještě zvládnou. Rajčata teprve kvetou. Líbí se mi tvá kyblíková zeleninová zahrada. Jediné, co u nás prosperuje jsou cukety. O některých už uvažujeme na sběr. Letos mi zahrada radost nedělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, rajčatům se mi letos daří, nechci to zakřiknout. Když vidím fotky na netu, jak si lidi stěžují, kolik mají různých škůdců a jak se jim pěstování letos nedaří, jsem ráda, že to mám tak, jak to mám. Mi akorát nejdou salátovky okurky, nevím proč, prostě nerostou. Sela jsem je přímo do zahrádky, příští rok si je zase vypěstuju na okně, pak půjdou ven a na noc budou pod sklenkami, než se oteplí, tak jsem to dělávala vždycky. Nakládačky rostou a už mají malinké okurečky. Letošní rok je divný, dnes je zima, je to nepříjemné. Kyblíky jsou super věc, nedám na ně dopustit. Hnojím, jak klesne hlína dosypu kompost a daří se všemu. Často na Tebe myslím, jaké máš letos starosti se zahrádkou, snad bude hezky a všechno se spraví a poroste tak, jak má🌻

      Vymazat
  3. Jeden rok jsem dostala od kamarádky cibulky Šťavelu růžového neboli 4lístek, ten jsem zasadila a když vyrostl, tak mne napadlo ho vylisovat a manžel to pak zatavil do fólie a hned byl dárek pro štěstí k Vánocům či jiným příležitostem. Drobnost ale si myslím, že splnila moje očekávání a obdarovým přinesla radost. Přeji hodně radosti ze zahrady i každého prožitého dne - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, je to super nápad, Šťavel mám červený i zelený🌻

      Vymazat
  4. Máte to u vás moc hezké,ale přináší to radost i hodně práce a starosti.Ať se daří..🥒🍓🍅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, práce to dá, ale potěšení se zahrádkou je víc. Jak už člověk nemusí do práce, dělá se na zahrádce dobře, když se nechce, tak se nedělá. Práce není zajíc, neuteče a že by to někdo udělal za mě, mi taky nehrozí🌻

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.