čtvrtek 25. července 2024

💦Poprvé ...

... máme zelené patizony, jsem zvědavá jaké budou.
V kyblíkách je úroda parádní, nedám na ně dopustit.
Včera v půl 6 ráno už jsem venku trhala zelené fazolky.
V šest mělo pršet, nechtěla jsem je mít poprskané od hlíny.
Bětuška už tam seděla a hlásila mi, 
že nakládačky okurky jsou totálně v háji, mají plíseň.
Škoda, je jich zasedlých hodně ...
Třeba ještě něco dozraje.
Na déšť to pořád nevypadalo,
tak jsem posbírala úrodu ...
... dosypala jsem kompostovou hlínu do kyblíku.
Déšť pořád nepřicházel, tak jsem si fazolky ještě venku očistila,
jako vždycky.
Z fazolí na mě vykuknul Páteřníček žlutý.
Dala jsem ho na stůl, ať se jenom dívá, žádné šlapání po fazolích.
Hotovo a jde se domů.
Déšť pořád nikde ...
Betonová kočka na schodech se na mě usmívala.
Netykavku v ní jsem si sama vypěstovala z řízku.
Trošku nám popršelo až v 10h, ale opravdu jenom trošičku ...
Další déšť byl slíbený na odpoledne.
Odpoledne bylo několik malinkých přeháněk i večer 
a toto je výsledek, celodenní dešťová nadílka.
Nevadí , lepší než nějaká hrůza a kroupy.
Rostliny byly rády i za takovou porci vody, 
krásně je to po malých dávkách osvěžilo.
💦💦💦
Děkuju všem, kdo dnes zavítal na můj blog
a děkuju za návštěvu.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

6 komentářů:

  1. Děkuji za přehlídku výpěstků. Také jsem takovou mívala, navíc mnoho květů divizen a slézů. Nedivím se, že ráda upravuješ úrodu venku, mezi tolika úspěšnými plody zahrady. Ať se daří i dál...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, venku se dělá všechno líp. Když byly děti mimina, večer jsme je koupali taky venku🌻

      Vymazat
  2. Tvoje zahrada je neskutečně pěkná, je za tím hodně práce a je vidět, že to děláš s obrovskou láskou. Vždycky se kochám, pá 😊😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dělám to čím dál raději. Kdybych zahradu neměla, nevím, co bych dělala. A to jsem jako mladá chtěla do paneláku a zahrada mě nebavila. To bylo asi tím, že tu hospodařila mamka a nemohla jsem si nasadit nic svého🌻

      Vymazat
  3. Libuško,komu se nelení,tomu se zelení.Aj patizon se zazelenala,takový vidím poprvé.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčárinko, chtěla jsem vědět jaký bude zelený patizon, ale nezjistila jsem to, usmažené se mi to pomíchalo s tím bílým a už jsem to nepoznala. Takže byl asi taky výborný, když tam nebyl žádný rozdíl🌻

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.