pátek 26. července 2024

🌞🌻Včera byl ...

... příjemný den, 24°C sem tam mráček ... prostě paráda.
V noci bylo docela chladno, však je taky Anny.
Svatá Anna chladno z rána.
Na balkoně kvete okrasný Lilek.
Moc tam kytky nemůžu mít, je to od severu, hodně tam fouká.
Většinou mi je vítr polámal. Lilek je odolný, chytne se pletiva nedá se, větru odolá. 
Ale zase se tam dobře suší prádlo. Dám prádlo na přenosný sušák, 
sluníčko tam svítí až pozdě odpoledne než zapadne.
Od kamarádky jsem dostala plechový zápich, kočku.
Ze začátku, když jsem šla okolo, se mi zdálo, 
že mi tam sedí opravdická kočka.
Príma páteční den všem, kdo dnes zavítal na můj blog.
Vážím si vaší návštěvy a děkuju za ní.
🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞

8 komentářů:

  1. Prima, v Kožuškově přibyl další kočičí objekt ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libby to je květů a jakých hezkých.Ta kočka co na ní kozusci ?
    Nechtěli ji vyhnat ha ?!
    Tady máme po ránu taky krásně chladno to je paráda vyvetra se byt a bude příjemně.
    Přeji Ti krásný Víkend! AHOJ !

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes ráno bylo znát, že je Anny. Bylo příjemné ráno- chladnější, nežli teď ta předchozí.
    Je to záplava květů u Tebe na zahrádce. Léto v celé své kráse.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dnes bylo ráno taky zima a zítra to bude asi obdobné i dny už se zkracují, vidím to hlavně ráno, jsem ranní ptáče🌻

      Vymazat
  4. Krásná záplava květů 🌷🌺🌹

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.