středa 17. července 2024

🍉🍅To se mi ještě ...

... nestalo, abych musela zaštipovat rajčata ze žebříku,
teda ne já, ale Pepan.
Rostly do nebe, jako ta fazole v pohádce.
Nakonec i naše fazole se ženou k nebi.
Okurky nakládačky už trháme, 
zatím si je dávám do ledničky až jich bude víc na zavařování.
Už nám i nějaké přerostly, bude z nich salát.
Rostou před očima.
Salátovky mi nerostly hodně dlouho, sela jsem je 3x.
Po hodně dlouhé době vylezly i ty, co jsem sela podruhé.
Pak si daly zase pauzu a nerostly a nerostly. 
Před čtrnácti dny si daly říct a už brzy budou k obědu.
Fakt jsem si už myslela, že letos nebudu mít salát z vlastních okurek.
Cuket už jsme taky pár utrhli k obědu.
 Patizóny budou co nevidět, už se to rýsuje.
Keříčkové fazolky na omáčku, už jsem taky trhala.
Ráno venku za chládku jde práce nejlíp.
Křupkavý salátek z vlastní zahrádky vždycky chutná.
Pažitka z mrazáku se v zimě bude hodit.
Kožušci si postěžovali, že není vidět chodníček v zahrádce, jak je zarostlý.
Opravdu ho na první fotce není vidět, ale moji práci vidět je.
Jonášek mě pochválil.
Jak je hotovo, zahřeje to u srdce i v tom vedru.
Ale dělala jsem to brzy ráno za chládku a šlo mi to krásně od ruky.
To byla moje trocha zeleniny, 
jo a pár brambor jsme už taky měli k obědu.
Tak natrhat kytičku do polívky a hajdy domů.
Děkuju všem, kdo vydržel až do konce článku
a přeju príma den.
🍉🍅🍉🍅🍉🍅🍉🍅🍉🍅🍉🍅🍉🍅🍉🍅🍉🍅🍉🍅🍉🍅🍉

10 komentářů:

  1. Okurky nakládačky nemám, ale salátovek jsem už sklidila několik. Rajčat je dost, ale červené ještě nejsou.
    Petrrželku a pažitku taky sklízím a dávám do mrazáku.
    Měj pěkný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, nakládačky už mají plíseň a salátovky sice mám, ale takové nějaké divné tvary mají🌻

      Vymazat
  2. Ahoj Libby v tomto počasí vše krásně roste viď.
    Jsi pilna zahradnice a zahrádka se Ti odměňuje a kozusky si do toho
    nenech kecat Ty rozumějí úplně něčemu jinému ha !
    Že žebříku zasti
    povat rajčata to je rarita ha !
    Měj krásnou středu!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Rajčata se vám odměňují - doma má žebřík každý.
    Já si pamatuji, že jsem svoji první diviznu taky obírala ze žebříku - výška 2,6 metru. Jenže to byla malokvětá. Od té doby už byla nejvyšší nad 1 metr, zato pěkně rozrostlá do šířky se záplavou velkých květů.
    Máš to tam pěkně ošéfované, ale vím, kolik je za takovou zahradou práce. Ať se daří i dál :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Teeeeedy to je uroda,nám co nezmrzlo to utloukl liják a ted zase slimáci i ta petrželka není,jen libeček .Alča z Jbc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, libeček jsem včera ostříhala, vždycky chytne rez. Ale už má i nové pěkné lístky🌻

      Vymazat
  5. Libuško, Vaše zahrádka je jako z reklamy, nádherná, s láskou opečovávaná. A těch dobrot co Vám na ní roste. Gratuluji Vám :-)
    U nás se letos daří jen bylinkám.... Rajčata "chytla" plíseň aniž jsme utrhli jediné, fazolky nevzešly (2x seté) a rybíz ozobali ptáčci. Ale taky jsou rádi na světě a zaslouží si za radost, kterou nám dávají, a svoji práci na zahradě a v okolí něco dobrého :-) Slunečnice z krmítek vyseli báječně a my se z nich radujeme, mají ohromné květy a svítí do daleka. Krásné dny přeju z Brd. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, sela jsem třikrát okurky a už mají plíseň, letos se moc nedaří. Rybíz nám taky zmrznul a to co tam zůstalo spořádali kosi. Slunečnice v tom vedru rychle odkvetly, ale jsme spokojeni, něco nám přece jenom zbylo🌻

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.