čtvrtek 18. července 2024

🌻🌞Včera jsme tady měli ...

... zeleninu dnes se mrkneme na kytky.
Z kuchyňského okna.
Na verandovém okně ...
Olověnec má krásnou modrou barvu.
Za ranního sluníčka.
Je vám určitě jasné, že to není všechno.
Skoro na každém stromě visí květináč s fuchsiemi.
Ještě na pergole a už fakt končím, slibuju.
Dobrala jsem se ke konci,
 jestli i vy, tak si toho moc vážím.
Mějte pohodový den a zítra
zase mrkneme pro změnu na zahrádku.
🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞

10 komentářů:

  1. Je to nádhera.Nevím proč mi letos kytky v lodžii docela skomírají.Pokáceli strom před oknem a více na ně praží slunce.Kupodivu se letos daří jenom fuchsiím.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, mi se letos v truhlíkách a květináčích moc nedaří a neříkám to jenom já. Jiné roky mívám kytky hezčí. Letošní rok je divný i na zahrádce🌻

      Vymazat
  2. Tak to nebylo žádné mrknutí, ale pořádné kouknutí. A stálo za to. Květenu máš krásnou !!!
    Hezký den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krása nesmírná. Nemáš ruce udřené až k ramenům? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, dělám když se mi chce a když se mi nechce, tak si lehnu v pergole na gauč. Práce není zajíc, ta mi neuteče🌻

      Vymazat
  4. Libuško krása, Starkl by záviděl... Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tož to nevím, to je jiný zahradník než já🌻

      Vymazat
  5. Máš to moc hezké Libuš,jedná kytka hezčí než druhá.Dá to hodně práce,ale výsledek stojí za to.🌹🌻🌺🌷

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.