neděle 21. července 2024

💖Z Kožuškova

Dnes vám píšu zase já, Bětuška.
Panička je prý z toho vedra nějaká uondaná, 
tak jsem si říkala, že ji tu aspoň udělám zase průvan ve fotkách.
To jsem si tak vyšla na zahradu a hodně tam něco vonělo.
Samozřejmě jsem to začala hned zjišťovat odkud ta vůně jde.
Z košíku to rozhodně nebylo, tam byly samé majdy pajdy
a to znamená, že se někde griluje.
No jasně
 za pergolou v chládku pániček griloval tři půlky kuřete.
Jonášek si někde povídal s kamennou kočkou a vůbec nevěděl,
 jaká dobrota se tu připravuje.
Pak ho nějaká vůně praštila přes čumáček,
zbystřil, vykulil oči a bylo mu jasné která bije ...
Někde se griluje!
Naštěstí přišel včas a dobře jsme se všichni nadlábli.
Dokonce i kosti dostal sousedův pejsek Tomi,
už na ně netrpělivě čekal.
Pivem jsme to teda nezapíjeli, nám stačí voda.
Ještě tam měli závin, ten nás taky nezajímal ...
Šneky krásně voněly, 
ale my jsme byli hezky nadlábli kuřátkem.
Po jídle jsem to ještě všechno překontrolovala, pořádek musí být.
Jonášek tentokrát hlídal v košíku místo vína sklenici okurek.
Ještě jsem vám neřekla, že jsme tu měli návštěvu, Honzíka s Ivankou.
Honzík se s námi všemi pošmajchloval.
 Jonášek se jenom rozplýval.
Pak ležel a odpočíval po dobré večeři.
Cvalíček se zase po večeři vyvalil na chodník.
Brunda si taky pošmákla,
 břušek ji visel dolů ze schodů a sotva funěla.
No a já, jsem byla najezená, ale i nadřená, než jsem všechno poklidila.
Lehla jsem doma do ošatky a spala
To je ode mě všechno.
Mějte krásnou neděli a slibuju, že se tu zase někdy ukážu
a něco vám napíšu.
Udělali jste mi radost, že jste se na nás přišli podívat.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

6 komentářů:

  1. Každé nedělní ráno je Kožuškov první, co na internetu hledám. Ale to už dávno víte. Bez kožušků hned po ránu by nebyla hezká neděle. Děkuji Bětušce, máš v ní zastání, když jsi někde plně zapojená. Přeji i dál příjemnou neděli a kožušky za mě pohlaď po kožíšku :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty si pravidelný host a já si toho vážím🌻

      Vymazat
  2. Bětuška je prostě nejaktivnější kočka a odpočinek si rozhodně zaslouží. Pěkný zbytek neděle. Jaruna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, Bětka u nás všechno řídí, ta nás umí postavit do latě🌻

      Vymazat
  3. Jsi moc šikovná, Bětuško ! Umíš krásně paničku zastoupit !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.