středa 10. července 2024

🌞🌸Ze zahrady

Černooká Zuzana se hodně rychle vzpamatovala a zapomněla, 
že ji minulý týden liják a vichr orval květy.
Už je zase krásná a září do dálky.
Když je modré nebe je i dobrá nálada. 
    Rozkvetly Slunečnice, co si zasadili sami ptáčci.
Janeba je samý květ.
I žlutá Třapatka už má květy.
Cínie mi dělají radost.
Šuškarda, tu mám moc ráda má krásnou barvu.
Topolovka byla kdysi plná, teď už má květ jednoduchý.
Tato, když jsem ji loni sela byla na sáčku krásně oranžová.
Nemohla jsem se dočkat, až vykvete. 
Zklamala, nebo spíš ten, co dal na sáček jiný obrázek ...
Kopretina je ještě pořád od hlíny,
 když ji celou vítr a déšť srazil k zemi.
I Hledíky začaly rozkvétat.
Zahrádka je plná motýlů.
Až v počítači jsem si všimla,
 že tu mám dokonce tři druhy na jedné fotce.
Príma středeční den
a všem děkuju, že jste se u nás zastavili a pobyli.
🌸🌞🌸🌞🌸🌞🌸🌞🌸🌞🌸🌞🌸🌞🌸🌞🌸

6 komentářů:

  1. Tak jen ať nerušeně kvetou a bouřky se jim vyhnou. Přeji bezpečný den :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Kvete Ti to nádherně. Některé kytičky mám taky.
    Měj pěkný i když horký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kytičky,ať jim bouřky a kroupy neublíží..🌹⛈️

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná zahrada,snad ji včerejší průtrže nepoškodily.Jinak i mně kvete na balkoně slunečnice,kterou mi také zasadili ptáčci.Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za vaše komentáře, vážím si jich🌻

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.