čtvrtek 11. července 2024

🌞Včera jsme ...

... se smažili ve vlastní šťávě.
Odpoledne bylo 34°C
Po půlnoci mě vzbudily hromy blesky, ale nebylo to přímo u nás,
bouřka odešla někam na Slovensko. 
Trošku popršelo, aspoň se příroda osvěžila 
a dalo se v noci spát
Hned brzy ráno, jsem se vydala omrknout zahradu.
Sluníčko teprve vstávalo.
Ještě za chládku, no nevím, bylo vedro už i tak brzy, 
jsem natrhala ovoce na bublaninu. Borůvky Pepan natrhal už večer.
Pozalívala jsem zahrádku i květináče ...
Moje přezimovaná Balzamína.
Nikdy by mě nenapadlo, 
že uvidím najednou kvést Jiřiny a Lupinus.
Jedno obvykle kvete na začátku léta a druhé je podzimní.
Letos mi Lupinus kvete hodně dlouho a Jiřiny zase moc brzy.
Všechno je jinak než bývalo.
Hořec má nádhernou modrou barvu.
Když ho vidím, hned si vybavím hořkou čokoládu, 
která se prodávala, když jsem byla malá, 
měla bleděmodrý obal a na něm právě ten Hořec.
I Olověnec mě potěšil, že už kvete.
Pohodový čtvrtek snad bez bouřek.
Děkuju, že jste se u mě zastavili na blogu, 
vážím si vaší návštěvy.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

4 komentáře:

  1. Zdravím do příjemné zahrady a děkuji za určování květinek. Ony se ti odvděčují za tvoji každodenní péči a je to pěkný pohled i pro nás, kdo přijdeme se těšit na tvůj blog. Je léto v plné síle, musíme strpět nějaké dni s velkou teplotou. Máš krásné muškáty, líbí se mi jejich růžová jemná barva. Přeji hezký den :-))

    OdpovědětVymazat
  2. U nás se včera odpoledne zatáhlo, zapršelo. Pak chvíli nic, ale s večerem nebe opět hodně ztmavlo, blýskalo se, hřmělo a spustil se docela liják. Blýskalo se do půlnoci a taky pršelo. Ale žádná kalamita to nebyla. Zahrádku mám zalitou, takže dnes v tomto ohledu pohoda :-).
    Venku se to už projasňuje, takže vypadá to, že bude přijatelně.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně ti všechno kvete. Ano jiřiny už jsem také našla kvetoucí. i floxy myslím kvetou dříve. Však i sklizeň všeho možného máme za sebou. Hořce mívala maminka a když jsme dělali výkop na trativod před 15 lety přes skalku, tak šly hořce do háje. Snažila jsem se nasadit nové, ale nějak se neujaly. Zkoušela jsem je i sít a nic. Nějak se mi nedaří ani vzpamatovat zakoupené kytičky jako nové osazení skalek po výkopech letos. Vrazila jsem do toho skoro 3 tisíce, pár sní krása a najednou hnus a nic. Ale jsem trpělivá. Třeba se něco ukáže příští rok. Také se mi jedna skalnička, která "zašla" loni, krásně rozrostla letos. Měj hezké dny. Odpoledne má být opět bouření a já se jdu stříhat.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc všem děkuju za vaše komentáře🌻

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.