pátek 23. srpna 2024

🌞Nevím ...

... jestli se to zdá jenom mně, 
ale na zahrádku se vkrádá podzim.
Přišlo to tak nějak rychle, řekla bych ze dne na den.
Rána už nejsou tak příjemná
a brouzdání po zahradě mě už tak moc neláká.
Sluníčko vstává později ...
Zahrádka jako celek už není nic moc, 
ale ještě se tam najde hodně objektů k focení.
Hrachor a Klematis
Poslední Floxy, které vykvetly, když už jsem myslela, že končí.
Hledík dohání co zameškal.
Po tečkované Kaně vykvetla žlutá,
Květy ale taky šetří.
Okrasné Lilky na balkoně vesele kvetou.
Naproti nám na břehu obec vystříhala keře
 v době kdy na nich bylo tolik semínek pro ptáčky na zimu.
Mohli  s tím počkat, škoda.
Slečna makala, pan stál s mobilem v ruce u kontejneru
 a sem tam do něj hodil větev, co mu slečna donesla.
Holt, kdo umí umí ...
I když se zdá, že se už vkrádá podzim, 
odpoledne je pořád krásně a teplo.
Včera byla zahrádka v obležení Pavích ok.
Pohodový páteční den
a všem vám děkuju, že jste se přišli podívat.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

12 komentářů:

  1. Zahrádka je pořád hezká.Rána jsou už dost chladná a krátí se rychle den.Víkend má být horký.Libuško,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, přes den je pořád krásně a teplo. Pěkné teplé počasí má pokračovat i v září, tak si to užijeme. Dny se hodně krátí, večer se jdu sprchovat za šera a vrátím se skoro za tmy🌻

      Vymazat
  2. Jsi hodná, že myslíš i na ptáčky se semeny v náletu na zimu. Ale zahrádka u tebe pořád žije. Hezký pátek přeji :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, však je celou zimu krmím. Na zahrádce už začíná být zase hodně práce🌻

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško,s tím podzimem mi to taky tak připadá pomalu sklízíme úrodu a přijde mi, že to nějak rychle uteklo.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. I já musím konstatovat, že na zahrádce je sice ještě barevno, ale odkvétá všechno nějak rychle. A jak se zabarvuje rozchodník, tak je to jasné. Jenže letos to je dřív.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Léto utíká čím dál rychleji, bude to i věkem,

    OdpovědětVymazat
  6. Teď mi to uteklo také nějak rychle, chybička se vloudila. To už mi říkala moje babička, jak rychle čas letí po šedesátce, a co teprve po sedmdesátce. Zahrada je pořád krásná, zdravím 😉😄

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, čas bohužel nezastavíš... mě nejvíc štve to že ráno už vstávám do šera, a večer už je v devět tma jak v pytli.... letos celé léto jsou noce docela studené, jen pár jich bylo kolem dvacítky. Ale už ta rána jsou pěkně brrr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle by měl slyšet manžel. Ten si pořád stěžuje, jak je v noci horko a nedá se spát a uvažuje o klimatizaci na panelák. Možná je to tím, že máme byt vysoko a na západ. takže slunce vyhřívá dlouho. nyní si libuje, že jsou rána trochu svěží. :)

      Vymazat
  8. I na naši zahradu už jednou nohou vkročil podzim. Mnohá zelenina je sklizená, uskladněná, zavařená, částečně je poryto a zaseté zelené hnojení. A už jednoho ani nebaví fotit. Všude už je plno listí, zvláště z ořecha. Ale tráva stále roste....konečně jsem ostříhala sousedův živý plot z tújí, který už na našich záhoncích zabíral půl metru. Ještě se ale opravdu hezky sedí na sluníčku.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.