středa 28. srpna 2024

🌻Od ...

... pondělí se nám trošku ochladilo,
je to úleva pro nás, ale i pro zahrádku.
Osprchovala jsem Klívie a vzala je domů.
Od září je nezalívám, aby nasadily květy.
Taky vánoční kaktusy už si lebedí doma.
Když jsem přesazovala Vánoční kaktusy,
jeden měl už nájemníka.
Nasadila jsem Fíkovník. Vždycky jsem ho jenom letnila, 
ale letos hodně porostl, snad přežije zimu.
Eukalyptus jsem taky vysadila ven, 
když ho nechám přes zimu doma, jara nikdy nedočká.


Motýlí keř - Komuli Davidovu jsem měla dlouho v květináči,
čekala jsem, až poprší a bude se dát nasadit ven.
Už se stalo, má svoje nové místo.
Motýli si ji hned našli.
Víc jak měsíc jsem ji měla ve dvorku na stole, 
kde přesazuju kytky.
Jak začala kvést, hned byla v obležení motýlů.
První si ji našla Babočka bílé C.
Paví oko bylo taky každodenním hostem.
Do kuchyně nám přiletěl Zavíječ zimostrázový
toho moc ráda nevidím. Ničí nám Krušpánek,
kdybych ho nestříkala už by nám ho jeho housenky sežraly.
Přes verandu po zemi něco táhlo pavouka.
Než jsem donesla foťák, už to bylo na prahu.
Vygooglila jsem, že je to Hrabalka černá
specializuje se na lov pavouků.
Několika vpichy je ochromí ...
A fakt, Slíďák maskovaný byl úplně tuhý.
Aby jsme nekončili pavoukem podíváme se na žabí rodinku. 
Suché kapradiny za nimi jsem ostříhala, letos o dva měsíce dříve.
Pěkný středeční den
a všem mockrát děkuju, že jste se přišli podívat.
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

3 komentáře:

  1. Ahoj Libuško, nevěděla jsem,kdy dát domů kytky co jsem letnila tak díky za radu.Motyly keř mám taky v květináči a čeká na zasazení.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím. Tvoje zahradka je ukázková. Připomněla jsi mi, že mám koupit postřik proti zavíječi a přesadit zlutou růži. Kapradiny mám ještě pěkné zelené. Ten motýlí keřík je mic pěkný.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.