čtvrtek 29. srpna 2024

🌞Pořád máme ...

... teplo až moc.
Zimolez už dávno odkvetl a najednou se ještě objevilo pár květů.
Pokojový Ibišek je samý pupen i když je ještě venku.
Zapózoval mi šneček.
Cínie jsou odolné kytky i sucho překonají.
Každý den donesu domů z venku nějakou pokojovku.
Včera jsem vzala domů Čínský oves.
Visí na chodbě.
Mladé Vánoční kaktusy už mám doma o tom jsem psala.
Včera jsem ukončila letnění těm hodně starým.
Doufám, že o vánocích zase tak krásně pokvetou, jako každý rok.
Fazole se opalují na večerním sluníčku 
a pomalu dozrávají.
Lupinus kvete od jara, asi se zbláznil, 
to mi ještě neudělal.
Astry novobelgické kvetou, tak to už bude fakt brzy podzim.
Včera odpoledne se najednou zamračilo, 
bylo slyšet hřmění, ale nic z toho nebylo, pěkně nás to obešlo, škoda.
Sucho máme šílené.
Krásný čtvrteční den
a všem návštěvám děkuju, že jste se přišli podívat.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

5 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, zahrádku máš pořád hezkou, nám zas spoustu kytek u plotu pošlapal Dastik,u nás takové sucho není,syn byl minulý týden někde na jižní Moravě a říkal, jaké tam je sucho.Moc zdravím a přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Sucho teď vede, ale květiny se s ním potýkají a květinářka zachraňuje co může. Proto to tak krásně kvete :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moje kytky na zahrádce sice kvetou, ale vedro jim dává zabrat. Některé jsou už doslova usušené.
    Ale ještě stále je na co se dívat.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Já dávám vánoční kaktusy i normální domů až v listopadu, anebo v době kdy hlásí mrazíky. Stejně tak i fylokaktusy a orchideje. Cínie jsem si letos koupila krásný semínka, tak jsem zvědavá jaké příští rok budou. Hlavně budu muset nakoupit velké balení granulí proti slimejšům, nebo dopadnou jako letošní třapatky, krásenky a afrikány. Sežraný do mrtě.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.