čtvrtek 19. září 2024

🌞I když ...

... stále pršelo, zahradou jsem brouzdala denně.
Sice ne bosá, ale v gumákách.
Stavěla jsem na "nohy" kvetináče, které vítr vyvracel ...
Durman si užil, asi ho bolely nohy, 
protože ležel na zemi neustále.
Nakonec ho Pepan přivázal k zábradlí ...
Do rána byl na zemi znovu a ještě přibral při pádu další kytku.
Už jsem to neřešila, ať si na zemi odpočine, nabere sílu a až bude po všem,
tak mu zase pomůžeme na nohy.
Fuchsiím se kupodivu po těch vedrech lijáky líbily.
Jenom jedna brblala, že má malý květináč 
a že se jí ve větru špatně stojí.
Balzamínám se nadarmo neříká Voděnky.
Ve vedrech byly oschlé i když měly dost vody, ale suchý vzduch jim nepasoval.
V deštích přímo ožily.
Cínie i Ostálky jsou taky kytky do nepohody,
vydržely vedra i deště.
Jak jsem si tak brouzdala v gumákách kalužemi, 
zem už vodu nebrala,
myslela jsem na ty, co by dali všechno za to,
kdyby měli na zahradě jenom takové malé loužičky jako my.
Sudy i barely jsou plné, asi už se zalívat nebude, zem je napitá dost.
Slunečnice z tolika deště omdlela.
Aspoň jsem ji otočila, 
ať se ptáčci semínky posilní.
Jablíčka se koupala ve vodě, 
ale už toho měla taky dost.
Pnoucí růžička vykvetla, 
aby nás v tom nečase potěšila.
Hezký čtvrtek, posílám všem sluníčko,
hlavně aby všechno rychle vysychalo
 a vrátilo se do starých kolejí.
U nás už bylo včera krásně a teplo.
Děkuju, že jste se přišli podívat.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

1 komentář:

  1. Ahoj Libby až dnes jsem prohlédla 5 dnů zpět na Tvém blogu.
    Pořád se něco děje ale toho
    pěkného málo.
    Taky lituji postižené lidi povodněmi.
    Vážím si neporuseneho domova tím víc když tu hrůzu vidím.
    Tvoje zahrádka a kyti se brzo zase vzpamatuje.Mej se moc hezky ráda jsem si vše prohlédla a Ahoj

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.