pátek 20. září 2024

🌞🐝Počasí máme ...

 ... zase pěkné.
Sluníčko svítí, sice dost fouká, ale nevadí,
 aspoň se všechno rychleji vysuší.
Irezine, vděčna pokojovka, 
dávám ji do truhlíku a když nic nekvete,
aspoň zdobí svými červenými listy. 
Včelky se krmí na Belgických astrách a dohánějí, co zameškaly.
Pustila jsem se do práce taky.
Zrušila jsem keře u plotu, Pepan navezl hlínu, 
rozhrabala jsem ji a zasejeme trávník.
Přesadila jsem růžovou Pivoňku k ostatním.
Byla tam sama a moc se jí nedařilo.
Místo pivoňky jsem nasadila Ořechovec,
měla jsem ho celé léto v květináči.
Kvete krásně modře.
Pak jsem si šla odpočinout do pergoly, teď je tam příjemně.
Vyloupala jsem zase pár fazolí ...
Cvalíček si tam pochrupoval ...
Vyfoukla jsem nafukovací věci do bazénu,
Cvalíčkovi to tam prý zavazelo.
Pokaždé, jak jdu přes dvorek vyloupnu si pár oříšků.
Už jsem si venku nechala i louskáček.
Pořád ještě padají, ale skořápky jsou napité vodou.
Maty mi k dnešním narozeninám přivezl vlastnoručně upečený Krtkův dort.
Na to, že je mu teprve 16 pečení i vaření ho hodně baví a jde mu to.
Děkuju všem, kdo se dnes ke mně přišel podívat na můj blog.
Príma páteční den přeju všem mým návštěvám.
🌞🐝🌞🐝🌞🐝🌞🐝🌞🐝🌞🐝🌞🐝🌞🐝🌞

4 komentáře:

  1. Libuško, všechno nejlepší k narozeninám. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, hezké fotky taky pomalu uklízím zahradu, mám zasadit nové kytičky a něco chci přesadit mám nakoupeno na podzimní truhlíky.Vsechno nejlepší k narozeninám.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško krásné narozeniny a stálou chuť k psaní tvého pěkného blogu, ráda nakukuji a inspiruji se. Diky Lena

    OdpovědětVymazat
  4. Příjemné narozeniny, ještě to u vás hezky kvete a líbí se mi, že svoje kytičky pojmenuješ. Dortík je i pěkně ozdobený, je vidět, že tě mají blízcí rádi. Užij si dnešní den :-))

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.