pondělí 23. září 2024

🍂Pro lepší náladu

Přijde bača do obchodu a ptá se:
"Máte trenýrky?"
Prodavačka: "Ne, nemáme. 
Máme jenom slipy s tílkem, takový komplet."
Bača tak obejde víc obchodů a všude stejná odpověď.
Nakonec se ještě zastaví v obchodě u kamarádky Andulky.
Zase stejná odpověď, 
má na skladě jenom komplet, slipy s tílkem.
Za čtrnáct dní přijde Andulka za bačou:
"Ty bačo nemáš vajíčka?"
Bača: "Mám, dvě i s kokotem, takový komplet."
🍂
Premiér volá ministrovi financí:
"Poslouchej, lidi říkají, 
že nejsou peníze vůbec na nic, je to pravda?"
"Ale to je blbost, peněz je dost nejmíň na rok."
"A počítáš do toho i Moravu?"
"Ne, jenom nás dva!"
🍂
Dvě jeptišky právě přistály v Americe
po dlouhé plavbě lodí a jedna povídá:
"Slyšela jsem, že v téhle zemi jedí lidé psy."
A ta druhá: "My jsme se rozhodly žít v této zemi,
tak budeme jíst to, co jedí Američané.
Jen co opustily přístav, šly k jednomu pouličnímu prodavači,
který měl na vozíku napsáno - Hod dogs.
"Dva Hot dogy, prosím," řekla matka představená.
Prodavač jim pečlivě zabalil požadované zboží.
Jeptišky zaplatily, obě spěchaly do blízkého parku
a nedočkavě rozbalily jídlo.
Matka představená se začala červenat,
potom se naklonila k druhé sestře a řekla:
"Prosím tě, jakou část psa si dostala ty?"
🍂
Opustila mě žena.
Říkala, že se náš život točí jenom kolem fotbalu, 
a že ji to už nebaví.
Jsem docela naštvaný, byli jsme spolu 7 sezón.

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

4 komentáře:

  1. Bezva,pobavila jsem se.Libuško,hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
  2. Příjemné podzimní ránko, zase mám úsměv na líci. Děkuji za vtipy :-))

    OdpovědětVymazat
  3. S těma jeptiškama to nemá chybu 😂 Jaruna

    OdpovědětVymazat
  4. :-) :-) :-) :-)
    Pěkný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.