úterý 24. září 2024

🍴🍵Okénko do kuchyně 494.

Polívku si dnes uvaříme s brokolicí.
Dále bude vepřové pečené maso s hlávkovým zelím a knedlíkem.
I naše Bětuška se umí stydět za své chování.
Ke kávě jsme měli jogurtový koláč s tvarohem a meruňkami.
K večeři po delší době  pár chlebíčku.
Pěkný den
a děkujeme všem za návštěvu.
🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵🍴🍵

5 komentářů:

  1. Dala bych si říci. Líbí se mi Bětka - jak je něco na stole, tak šup a je u toho. To, že se stydí jí nevěřím :-))).
    Hezký den u vás, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Copak Betka vyvedla🥰je to herečka 😂Dnes opět dobroty Libuško. Přeji pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško, já bych si u tebe zas moc pochutnala.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Libby, chlebíčky bych si dala hned, také už jsem je dlouho nedělala. Bětka je hééérečka, přesně jako Barča, ta nás také dobře trénuje. Měj se hezky, pá 😃

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes jsem viděla u tebe zelíčko - a už je mám nakoupené. Dlouho jsem je nemohla najít a už je připravené k vaření. Odpoledne popršelo, ale už je zase po tom. Tak se mi to líbí. Je taky dost chladno, už se hlásí podzimec :-))

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.