neděle 15. září 2024

💦💦💦Z mokrého Kožuškova

Jsme všichni v pořádku, 
nebojte se i kožušci si hoví doma v klidu.
Fotka je pár metrů pod námi, kde se potkávají dva potoky.
Ten malý, co vede kolem naší zahrady se obvykle tady u mostu vyleje,
takže z cesty je řeka.
Ještě v úterý jsem seděla u kamarádky v pergole(vlevo),
Měla obavy co bude,
teď už má dvorek pod vodou.
O vodě v naší dědině napíšu ve středu,
Teď, co naší kožušci ...
Když se doma něco dělá 
a je binec(znovu jsme čalounili lávky a židle z jídelního koutu),
to jsou kožušci v pohotovosti, takové situace milují.
Bětka si hraček na zemi ani nevšimne, 
ale jak jsou jinde, nejlépe na nedostupném místě, už si hraje.
Ogaři kočičí seděli otrávení v krabicích.
Doma je nuda a ven se nedá.
"Dobrá" nálada je na nich vidět, raději se otočili.
Přes den to Cvalíčkovi nedalo a šel se natáhnout do pergoly,
 tam na něho neprší.
Jsem ho vyrušila, když jsem s deštníkem šla fotit náš potok.
Nadšený z moji návštěvy nebyl.
Bětka už si pohrála a usnula.
Nehledejte ji v pelíšku, ta má jiné, pro nás nepochopitelné, poleženíčko.
Cvalíček v krabici osiřel, Jonáška už to tam nebavilo ...
Na okně v ošatce je přece jenom líp.
Brunda, ta se přes den drží doma a večer vyráží na rajz.
Včera večer v dešti odešla, ráno jsem čekala, že bude na okně, ale moc pršelo.
Rozsvítila jsem lucernu u vchodu(nesvítily pouliční světla),
aby našla cestu domů.
Všichni už byli po snídaní a milá Brunda se uráčila o půl sedmé přijít domů.
Teď už spokojeně usušená spí na židli, ale měla jsem o ní strach.
Pořád nám docela dost prší a je hnusný vítr.
Snad to brzy skončí. 
V létě jsem si přála déšť, ale teď nevím, 
kde to mám vypnout. Děkuju, stačíííí!!!
Myslím na všechny co mají problémy s vodou, držte se.
Děkuju, 
že jste přišli i v tom dešti na náš blog do Kožuškova.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

5 komentářů:

  1. Ahoj do kozuskova,u nás taky prší, ale není to tak strašný jako jinde včera odpoledne nepršelo tak jsme šli do lesa s Dastikem a Lumpik nás doprovodil u nás bylo v lese strašný sucho tenhle déšť mu hrozně pomohl.Vůbec si neumím představit, že bych musela opustit domov,už aby to skončilo.Moc zdravím a přeji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. U nás taky prší a je vítr. Od pátečních půl druhé odpol. do sobotních půl třetí odpol . jsme byli bez proudu.(padající stromy na vedení). Úpa má taky vody víc než dost. Jak píšeš - taky jsem si déšť přála, ale teď už toho bylo dost. Na některých místech to teď mají opravdu těžké.
    Klidnou neděli, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, přesně jako u nás, když se něco dělá, kožušci jsou v pozoru a přichystané pomáhat.
    Pelíšky jsou prázdné, nejraději mají co nejmenší krabici, ale i sedačku a židle. Brunda je pěkná tulačka, nedivím se, že jsi se o ní bála. U nás žádná voda nehrozí, ale někde to tak není a těch lidí je mi moc líto.
    Přeji krásnou neděli a opatrujte se, Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Tady u nás se to tentokrát zvládlo na jedničku. Rybník odpouštěli včas, teď už řeka jde dolů. Jen zahrada mi pěkně plave, jak mi psala na blogu Helenka, že může sázet rýži, tak já to samý....

    OdpovědětVymazat
  5. Příroda si s náma zahrává,snad to všichni přežijí ve zdraví..🌞

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.