čtvrtek 12. září 2024

🌻💦Zapršelo a ochladilo se ...

... opět se dalo něco dělat na zahrádce.
Šla jsem vyrýt Mečíky, ale rýč nebylo potřeba,
šly krásně vytáhnout. Takže jsem je jenom otřepala z hlíny.
Teď už se suší v pergole, 
než je dám na zimu do sklepa.
Otrhala  jsem poslední okurky salátovky,
takové mrzáčky neurčitých tvarů.
Jednu okurku jsem tam ještě nechala, byla krásně zelená
a pořád kvetla.
Uvidíme jestli ty malé dorostou, vyhodit ji můžu vždycky.
Záhonek jsem vyplela, šlo to jedna radost.
Na rozdíl od modrého a bílého Ibišku, růžový už odkvetl.
Cínie kvetou, ani sucho je neudolalo, 
ale je fakt, že už na ně jde podzim.
Ode dneška by mělo pršet v jednom kuse 5 dní
doufám, že předpověď nevyjde a deštivých dní bude míň. 
Pohodový čtvrteční den
a všem děkuju, že jste si udělali čas 
a nahlédli na můj blog.
💦🌻💦🌻💦🌻💦🌻💦🌻💦🌻💦🌻💦🌻💦

5 komentářů:

  1. Zdá se, že příroda zavlaží, snad to bude užitečné a ne škodící. Vláhy je třeba i pro spodní vodu, abys mohla ukazovat a radovat se z nádherných květů i plodů. U nás teď padá zahradnický deštík, takový by mohl padat všechny předpovězené srážky. Přeji co nejlepší dny :-)) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, Kitty, vody je třeba. U nás začalo dnes pršet v 9h, ale prší jenom trošku ...

      Vymazat
  2. Kdyby těch několik předpovídaných deštivých dnů pršelo tak jako dnes, tak bych to brala. Jen ne nějaké kalamity !!!
    Klidný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky nám prší jenom jemně, taky bych to brala i těch 5dní ...

      Vymazat
  3. Libby i okurkový mrzáček je na salát dobrý 😀 U nás zatím jen občas zaprší, ale z těch předpovědí jde docela strach, obzvlášť pro oblasti, které si už se záplavami užily svoje. Zdravím, pá 🤨

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.